mardrömmar och lite glada nyheter

Har drömt en massa mardrömmar inatt.
Så jävla typiskt.
Man tror att man äntligen ska få sova gott när man har pratat länge med älsklingen, men icke!
Antagligen bara för att jag grät när jag pratade med honom.

Han bestämde sig för att han skulle åka hem tidigare,
han står inte ut med att jag mår som jag gör.
Det känns så mycket bättre att veta att han kommer så vi får en hel helg tillsammans!

Han sa att han kunde åka på torsdag när alla andra i hans familj åker men jag sa att det verkar onödigt eftersom jag jobbar på fredag och då har han inget att göra.
Så han åker på fredag istället.
Sjukt bra.
För som det är nu kommer jag inte att vara glad en enda kväll innan vi har träffats.

Ikväll ska jag träna med Väsby-folket (om det kommer några!?)
Ska bli kul och skönt.
Kul att träffa lite folk och skönt att slita arslet av sig.
Hoppas bara att mina lungor klarar det...

Nu ska jag sminka mig och sedan ska jag gå ner till Jocke.
Vi ska samåka till jobbet idag :)

Hoppas den här dagen (och alla andra dagar den här veckan) går fort så att jag snart får känna min älsklings hjärtslag igen.


Han sa det igår med
 "Jag vill ringmärka oss så att folk förstår".

Fan vad jag älskar dig.



Nu måste jag skynda mig!
Tjotjipp.




Det är på kvällen alla tankar och känslor kommer upp i skallen igen.
När man ligger där, ensam i en stor säng.
Då minns man allt, alldeles för väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0