Mina jobbpolare trackar mig :D

Mina kära TNT vänner har trackat mig sen första arbetsdagen.
De älskar att retas med mig, men de är aldrig elaka.
De vet att jag kan ta det och de tokdiggar mig! :D
Det känns asbra.

Har fått bra kontakt med en kille som heter Haidar.
Vi brukar luncha och ta en fika tillsammans typ dagligen.
Han trackar mig mest av alla tror jag!
Han kallar min man för toffel när jag berättar saker han gör/säger och han tycker att jag är en stöddig liten skit :D
Idag lekte vi sanning utan konka när vi hade tråkigt.
Det var roligt och det blev många frågor om sex, haha!

Sen  har vi ju då lilla Danne som tydligen är typ 30 år.(ser ut som max 20)
Han heter daniel men kallas "stalkern" av mig och Haidar.

Han måste vara Sveriges sämsta på att ragga.
Och dessutom fett trögfattad.
Jag har sagt att jag har pojkvän men likförbannat vill han hela tiden träffa mig!

Som idag:
Han ringde och frågade om jag skulle äta på samma ställe som i fredags (första dagen han åt med oss)
Jag svarade att jag hade matlåda men att de andra killarna var där.

Han ba: Njaa. neej. jag vet inte, det är ju lite långt att åka alltså
Då sa jag: men om jag skulle vart där hade du åkt?
Han ba: Ja det är klart.

Sen fick  han en chock när jag sa att jag var 19 år.
Han ba VAAA!?
Han trodde jag var äldre.

Då trodde jag att hans kulle sluta ragga, men icke!
Han smsade och frågade om jag skulle ha matlåda imorgon oxå.
Japp! svarade jag.
Sen svarade han inte mer, hihi.
SKÖNT.

JAG ÄR INTE SINGEL FÖR HELVETE.

Jag saknar min man massor förresten.
Uscha.

VILL NI VETA NÅGOT SKOJ!?
Nu ska ni få höra en rolig berättelse som inträffade imorse.

Bias mmsade en bild på en Audi A6,
den hade snygg färg men var inte alls så speciell
(han brukar bara skicka extrema
bilar annars)

Jag undrade vad det var som var så speciellt med den.
Då ringde han och sa att han var inne i Sollefteå.
Han sa att de skulle shoppa lite.
Klockan var kvart i 9 men det tänkte inte jag på.

Sen pratade vi bara lite om allt och sen la vi på.
Sen efter typ 20 minuter ringde han igen och sa:
HANNA, DU ÄR JU DUM I HUVET!
Jag såg ut som ett frågetecken och sa bara VA?
Sen sa han: VILKA AFFÄRER HAR ÖPPET KLOCKAN 9!?
Jag: Inte fan vet jag, ni kanske skulle ha en heldag och åkte tidigt??
(Jag trodde han var SUR på mig och fattade noll)

Sen sa han bara: MEN MUPP. JAG HAR KÖPT AUDIN!.
Jag: .............VA!?!?!??!

Då hade muppen hittat en annons igår kväll och åkt och köpt den imorse! :O
För 19 000:- vilket är INGENTING med tanke på att den är rostfri, har en V6a under huven och går som en klocka!


SÅ JÄVLA NAJS!!!
:D


Han skulle ju ha köpt sin chefs dotters bil för att han behöver en dieselbil (han tankar gratis diesel på jobbet) men den skulle kostat 20 000 och den är faaaan så mycket skarrigare än den här!
Så jävla klockrent.
Och pengarna hade han ju på kontot så det var bara att betala på plats!
Så jävla kul!
Förstår ni hur chockad jag vart eller??
Jag kommer glida runt i en fucking A6:a med V6a under huven när Bias kör sin 960!

Mohahaha!
STEKIGT VÄRRE!

Typ såhär sen den ut, det är inte den på bilden men jag orkar inte ladda in den jag har från telen.

VÄLDIGT FIN!!!! :)


Har pratat med Johaini i telen nyss, alltid trevligt o snacka med den filuren! :)
Vi beklagade oss lite över hur patetisk Robin är.
Haha!

Nu ska jag äta middag och sen ska jag ut och springa.

Tjingpling!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Var den snygg då? :)

2008-07-15 @ 11:27:04
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0