Najs kväll? Ja!

Joooo jag vet vad klockan är
och neeeej jag är inte onykter.


Jag vill bara berätta att jag har haft en asbra kväll!
Först kom Johan och Linda och vi grillade och käkade gott.
Hade det trevligt som vanligt och vi skrattade mycket.
Sjukt mysigt.
Dock kunde vi inte sitta ute för det var så satans kallt :/
Markisinvigningen får vänta!

Efter maten drog vi ner till Infra och då kom Mange med också.
Där var det en hel del najsiga bilar.
Sen frös vi arslet av oss så jag, Mange och Linda åkte hem och hämtade kläder.
Först till Mange och sen till mig.
Linda snodde kläder ov mig så vi slapp åka till Märsta.

Sen drog vi till Rosers och kollade på Streetrace.
På vägen ditt fick jag ett sms av Johanna,
hon tyckte jag skulle skjutsa henne tillbaka till Västerås för 300 spänn
(mupp!)
Det slutade med att jag sa till henne att komma till racet. :)

Först trodde vi att det skulle bli avblåst redan innan det hade börjat för snuten kom,
men som tur var drog han bara vidare för de hade ju faktiskt inte börjat köra.
"Det var bara bilträff"
(sen att det var uppmätt med start och stop och att det stod marschaller vid start och mål är väl en annan femma) :)
Den snuten var en schysst snut.
Me like mucho.

Sen drog det igång och det var en hel del bra race.
Sen kom Johanna och det var både lite nervöst men samtidigt roligt.
:)
För er som inte förstått så är det Johanna som är "Ms. Secret" / "Du vet"
Fråga inte varför vi hållt det hemligt (kommer ändå inte att svara),
det bara är så och nu vet ni vem det är.


Efter racet åkte jag, Mange, Bias och Johanna hem till mig.
Väldans trevligt!
Vi satt vid köksbordet och drack cola och skvallarade om allt möjligt.
Mysigt och roligt.

Sen skjutsade vi hem Johanna till Märsta och nu ligger min man i sängen och läser sin nya Bilsport.
Tror att jag ska få honom att duscha nu.
Och sen ska vi sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0