ny dag, nya möjligheter!

Haha, vilken klyshig rubrik jag drog till med!

Vet inte riktigt vad jag ville säga med den faktiskt,
men det där med nya möjligheter kan man väl koppla till att det kändes oväntat bra att umgås med Johaini igår!
:)
Det var roligt att det inte kändes dumt eller stelt.
Vissa stunder vart det lite fuckat men det kunde man ju ana...
Lite jobbigt att höra på DERAS gemensamma minnen...
men men!
Va skaa man göraaa? ;)


Idag ska jag städa huset och röja undan lite från middagen/kvällen igår.
Min man är i Märsta och fixar med bilen.
Jag ska åka dit när jag är klar...
Får se vad vi gör ikväll,
ska iaf hämta mina saker hos Linda och Johan och lämna dera grillolja och vin och Lindas skor :)
Hon snodde ju både skor och tröja av mig igår ;)

Det är ganska fint väder så jag ska nog försöka gå ut på prommenad med min man.
(får koppla honom om han vägrar)
:D

Frågade just Johaini om hon ville gå ut och gå också när jag kommer till Märsta.
Får se vad hon svarar!
:)

Nu blir det städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0