Oh what a night!

Jag har sovit asdåligt.
Bias också.

Först somnade vi till filmen som vi skulle se igår kväll,
det var det inge fel på.
Det var mysigt att sova så.

Sen vaknade jag och kände att jag smakade grillchips i munnen.
Mindre mysigt.
Gick upp och borstade tänderna.

Somnade om typ 5 sekunder efter att jag lagt huvudet på kudden.
Sen ringde BIas ena telefon och jag tänkte "jahapp, nu var det dags att gå upp."
Det var det inte.

Hans larm från när han hade snöjour låg kvar i hans andra telefon (som han började använda igår igen)
alarmskiten ringer halv fucking 4!
MORD.

Och inte nog med att den ringde så tidigt,
han snoozade typ 3 ggr också så att vi sov 9 minuter, vaknade, sov 9 minuter osv
i typ en halvtimme innan han fattade att klockan bara var 4
(eller ja, den var halv 5 när han tittade på klockan och sa: "men vi behöver ju inte gå upp nu...!?"

Jag ville döda honom.
Sen ringde hans andra jävla telefon kvart i sex.
Jag undrade vafaaaan den ringde så tidigt för när jag skulle gå upp halv 7 och han kvart i 7.
Han fattade inte heller, förrän klockan var halv 7.
Då kom han på att han skulle börja 7 idag och inte 8 som jag trodde.
Smart grabb.
Han flög upp ur sängen, höll på att glömma hälften men som tur är har han en flickvän som trots den dåliga sömnen var vid medvetande och påminde honom.

Så nu sitter jag här, gick upp strax efter honom, svintrött.
Ska gå till tåget nu.
Sen möter Jocke upp mig på station och vi åker upp till TNT.

Ännu en dag i mitt underbara liv.

Juste!
Glömde säga att Bias hann vara extremt positiv innan han gick imorse.
Jag kom på att det är fucking augusti på fredag.
Jag sa det och då svarade han: "Japp! Snart är det vinter."

Mongo.
Han ska ju förfan klippa gräs hela dagen.
SNART ÄR DET VINTER?
Nä.

Men jag har i alla fall en anledning till att längta till vintern... :)

13/12- 2008.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0