Så sant.

Latin: Per aspera ad astra.
=
Svenska: Genom allt mot stjärnorna


Det beskriver oss så bra.
Vi pratade om varför vårat förhållande är så starkt som det är häromdagen.
Vi kom fram till att det är för att vi går igenom allt som kommer i vår väg och vi går stärkta ut genom det.
Vi blir bara tajtare och mer förenade för varje sak som händer oss.
Det är inte lite saker vi gått igenom, vi har nog råkat ut för det mesta som andra aldrig ens skulle kunna föreställa sig.
Men vi har gjort det tillsammans.
Vi har växt ihop på ett sätt som bara två älskande kan.

Vår kärlek är den mäktigate känslan som jag någonsin upplevt.
Jag har varit kär förut, absolut, men det här är inte samma.
Vårt förhållande är på en helt annan nivå.
Det är verkligen du och jag mot allt.
Genom allt.
Alltid.
Det är inte bara tomma ord som det har varit förut.

Vi har växt ihop och på ett sätt är vi två människor med samma personlighet.
Fast ändå är vi så olika.
Det är det som gör oss så fruktansvärt oslagbara.
Det är därför jag vet att det är dig jag vill förlova mig med.
Det är därför jag vet att det är du som ska vara pappan till mitt barn.
Det är därför jag vet att det är dig jag vill leva med.

Jag har mött min själsfrände, han som alltid finns där och bara är.
Han är den där som alla prinsessor i sagorna träffar.
Han är den där som små flickor drömmer om.
Han är den där som många andra killar skulle vilja vara.

Han tror på sig själv och på oss.
Han är trygg i sig själv och med mig.
Han vet vart han har mig och jag vet vart jag har honom,

Ni kan aldrig förstå vad jag menar om ni inte hittat eran självfrände.
Jag har trott att jag gjort det många gånger, men nu vet jag att det är han.
Han är rätt.
Han är den där han.

Vi älskar varandra över allt annat.
Därför ska vi förlova oss.
Som ett (ytterligare) bevis på kärleken som finns mellan oss.
Det är inte något vi gör "bara för att göra det" som många andra gör.
Vi vill, vi brinner för det.
Vi känner att det är så rätt som det kan bli.

Våra känslor är identiska.
Det vill vi visa med våra ringar.

13 december.
Då är vi ringmärkta.
Jag är så lycklig.

Kommentarer
Postat av: din man =)

snuttan va rätt de där var.. det stämer fin fint=)

2008-07-31 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0