Söt :)

When you kiss my nose
the feeling shows.
You make me smile
please stay for a while.


-------------------------------

TACK
för en fin kommentar Jehnie! :)

Jag håller med dig, jag är jätteglad för att vi kan vara vänner :)


Nu ska  jag sminka mig och slänga i mig lite frulle.
Ska vara hos Jocke tio i.
Orkade inte cykla hihi.
Ännu en dag med mycket jobb,
men det är skönt för då går tiden fortare :)





Saknar dig älskling!
Snart!
:D
*älskar dubbla innebörden av det ordet*


 

Du & Jag genom allt,
så är det bara.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Var bilen snygg då? Har du sett den på bild? :)

2008-07-15 @ 12:49:47
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0