svämmar över av kärlek!!!

Den här kvällen blev en sån där kväll där jag har alldeles för mycket kärlek att ge min man.
Hela jag håller på att spränas.
Vill bara att han ska komma hem så att jag får kärleka mig mot honom.

För att släppa lite på mitt begär skrev jag just ett litet kärleksbrev till honom, hihi.
Jag skrev "En fråga till dig Tobias" på framsidan, sen när man öppnar står det:
"Vet du vem du är" sen är det mellanrum och vikt och sen fortsätter det såhär:
"För mig?"

(så när man läser hela så blir det vet du vem du är för mig?)

Sen har jag skrivt punkter om vem han är.
Jag avslutade med ett ordspråk som jag älskar, nämligen det här:
"För världen är du någon, för någon är du världen"

Sen har jag undertecknat med "jag är den där någon"

Lite snuttig är det väl?

Han kommer kalla det för toffelbrev, som han alltid gör.
Det spelar ingen roll om jag skriver en liten lapp med ett hjärta på eller en hel uppsats,
allt är toffelbrev och han älskar dem.

Han sparar i princip allt jag ger honom, han har dem på en plats som är "vår plats" i hans rum i Märsta.
Det är på hans skrivbord, ovanpå stereon.
Där har han allt!

Kort på mig / oss, kort, lappar och brev han fått av mig och en liten nalle som han fått av mig.
Ganska söt som "vågar" ha allt framme...
Många killar skulle väl lägga det där i någon låda längst in under sängen, men inte min man inte!
Men han är inte som alla andra, han är sååååå mycket bättre.


Nu är han snart hemma.
Då ska vi äta mysmiddag och sen ska vi duscha och sova tidigt.
Är trött och det är säkert han också...
Vi sov ju inte så bra inatt ^^
Ska se till så att larmen ringer när de ska i morgon och inte halv 4!!

Adjökens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0