trött, hurra och mys

Jag är trött.
Helt slut.
Efter en dag med många paket (inte mina paket men jag fick hjälpa till med Solnas paket) känner man sig såhär.

Måste säga GRATTIS TILL MANGE som fyller 19 årar idag.
Min äldsta vän, ett STORT grattis från bebis-Hanna!

Jag ska inte göra någonting ikväll.
Jo, duscha och sova tidigt.
Jag börjar kl sex imrn. Och på onsdag. Och på torsdag. Och på fredag.
Jag kommer dö.

Skulle ha ätit middag med min bästiiis Maria men jag har glömt/inte tid med det.
Det får bli en annan dag.
*förlåt gums*

Fick ett väldigt snällt sms av min gamle vän Jack (Katten ni vet) idag.
Det känns bra att få ärlig uppskattning ibland :)
Du vet att jag finns för dig och det är så jävla bra att du vänder dig till mig när det är något!
Jag kommer alltid att stötta den där människan.
Han är som en del av mig fast vi knappt umgås nu för tiden.

Han har etsat sig fast i mitt hjärta! :)
Gammal vänskap rostar inte.

Nu ska jag hitta på något som jag och min man kan äta till middag.
Han kommer nog hem vid 7 tiden tror jag.
Ska bli skönt att ha en lugn hemmakväll med mycket mys och att somna tidigt i hans famn!

Nu ska jag läsa blogga och sen blir det middagsletning i kylen/frysen.
Tjotjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0