Uppdatering igen!

Hej alla!
Kom hem sent igår så därför uppdaterade jag inte.

Vi skulle ju som sagt flyga luftballong igår.
Men så blev det inte (den här gången heller!)
Den här gången var det jäääävligt nära dock.
Vi hade blåst upp ballongen (som för övrigt var en av världens största!) och väntade bara på klartecken från piloten.
Då kom sorgbeskedet.
Vinden hade vänt och vi rikserade att hamna hängandes ovanför Östersjön utan möjlighet att ta oss in till land igen.
Det kändes sådär att tänka den tanken...
Tråkigt bara att det vart inställt när vi va så nära!
Lovar att lägga upp bilder från det så småningom!

Idag har jag jobbat som vanligt, faaan va varmt det var!
Imorse när jag tittade ut genom fönstret var det jätteblött och mulet.
Jag trodde då (efter att ha kollat på SMHI.se) att det skulle vara lite till och från med solen och ungefär 20 grader,
så jag tog på mig mina 3kvartsbyxor och faaan vad jag ångrade mig.
Jag höll på att dö i värmen!
Tackar gud för AC:n!

Körde mitt nya distrikt idag, det gick skitbra faktiskt :)
Var klar vid halv 4 och då fick jag åkta till Solna på två hämtningar.
Efter det åkte jag till Solna centrum och köpte en ny mobil!
Köpte en Sony Ericsson S500i.
Såhär ser den ut!



Riktigt snygg!
De säger att den kan ändra färg efter årstid eller tid på dygnet, får utforska det där haha.
Just nu ligger den på laddning.
Den kostade 1799 spänn....
Tyckte att det var ett bra pris utan abonnemang!

Idag ska jag ut och springa, sen ska jag åka till Märsta.
Bias slutar vid 8 ikväll och vi ska hem till honom och träffa hans familj som varit i Ayia Napa!
De jävlarna kommer vara pepparkaksbruna!

Ska kanske fortsätta att skriva ner "min historia" eller vad man ska kalla det som jag berättade om förut.
Och förresten,
TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER! <3

Ni ger mig styrka!

Nu ska jag plocka undan lite tvätt.
Kanske skriver mer ikväll.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Johanna

då är du i märsta nu alltså ;)

ledsen att behöva säga det, men tydligen så går den där telefonen sönder hela tiden..

knapparna spricker..

2008-07-28 @ 20:45:22
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: Johanna

ingenitng händer..

går? vi pratar inte ens.

2008-07-28 @ 20:47:01
URL: http://ahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0