Vad har Magnus Carlsson, Anders Timell och Pontus Gårdinger gemensamt?

Wiiiiie!
Vi ska äta Chinamat idag.
Jag har fortfarande inte ätit middag och ville inte göra det ensam heller,
så jag ringde min man och sa att vi kunde äta på China.
Så nu ska vi göra det :D
Han kommer och hämtar mig och sen stannar vi och köper take away på vägen till Märsta.
MUMS!

Jag älskar Chinamat, det är gott, nyttigt och man får så stört mycket!

Jag har förresten glömt en sak, råkade nästan RAMLA in i Anders Timell (för er som är icke pålästa: Martin Timells bror, han är programledare på radio mm.) idag haha!
Han var inne i en butik som jag skulle leverera till och så gick jag med ryggen mot dörren för att jag bar på paket.
Precis när jag buttar till dörren med rumpan rycker han upp dörren så jag trillar baklänges.
Så han fångar mig så jag återfår balansen :P
Jag ba Oj! och sen såg jag vem det var så då vart det ännu mera OJ, fast bara inne i min skalle.
han sa bara: oj, gud förlåt! och hjälpte mig att få paketen stadiga i min famn igen :P
Trevlig prick det där!

Hade varit värre om det var någon superkändis, då hade jag nog förmodligen ramlat ihop och låtsas göra illa mig för att få hans uppmärksamhet lite längre, mohaha!

Sa jag förresten att jag försökte släppa förbi Magnus Carlsson på ett övergångsställe när har var ute och gick med 4 hundar på Kungsholmen förra veckan? (han log och vinkade åt mig att jag skulle fortsätta köra) 
Och sa jag att jag höll på att köra över Pontus Gårdinger inne på Stureplan? (han stod nere på gatan precis runt ett hörn så jag fick veja, haha!)

Man får "träffa" mycket kändisar som budchaufför inne i stan, hahahaha!



Det enda de har gemensamt (vad jag vet!?) är att alla råkat stöta på mig i min snygga bil eller med en massa paket i famnen xD

Kommentarer
Postat av: Johanna

men det stog så i artikeln!!

2008-07-30 @ 23:00:50
URL: http://ahli.blogg.se/
Postat av: JVS

Du, bilderna är tagna från posh24 och tror inte dom skulle göra om deras bilder så att dem ska se så gräsliga ut som möjligt :)

2008-07-30 @ 23:09:12
URL: http://juuuvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0