Vattenmelon o glada nyheter!

Jag har sagt det förr och jag säger det igen:
VATTENMELON ÄR SJUKT UNDERSKATTAT.
Speciellt kärnfri!
(ni kanske förstår att jag sitter och smaskar i mig ungefär ett halvt kilo nu)



Jag fick just ett sms av min förra (och antagligen blivande) chef!
Hon kommer behöva personal på sin nya arbetsplats (vill inte säga vilken butik när det inte är 100%igt än, så jag kallar den för "butiken")
Det betyder att jag med stor sannolikhet kommer att börja där nån gång i September :D
Klockrent!

Jag slutar enligt planeringen den 15e Aug på TNT.
Och säg att jag får börja den 1 sept på nya "butiken",
då har jag typ två veckor semester innan :D
STEK!

Än vet hon inte hur många timmar som kommer behövas,
men hon trodde på 30 tim/veckan.
Det är perfekt!
För jobbar man i Kista centrum, där "butiken" ligger, så är månadslönen ändå som att man jobbar 40 timmar/veckan eftersom man har så mycket OB. :D
Fett najs och jobba 30 men få betalt för 40 ;)

Nu håller jag alla tummar jag har (det är många!) på att hon kommer behöva 30timmarspersonal.
Det lät så på henne.
GAH!
Är så taggad och så glad :D
Vill veta nu nu nu!!!
:D


Önska mig lycka till och håll alla era tummar!
:)




Johanna den svikaren gick till Coop.
Så jag får sitta och vänta på henne nu.
:P

Nej, nu ska jag skära upp mer vattenmelon!
Mamma kommer väl hem om en timme,
ska se om jag orkar vara vaken så länge så jag kan berätta den glada nyheten för henne!

Kommentarer
Postat av: erikp

wohooo! haha så du ser

att vara mellanjobb som på semester :D nice nicE!

vad är det du egentligen vill göra? jobba i butik?

2008-07-23 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0