Vilken bra vecka :D

Mitt liv är grymt.
Så jävla bra är det.

Har haft en grym vecka på jobbet och fått bra kontakt med en massa andra budkillar.
Skitkul med lunchsällskap :)
Sen är det en av killarna som fetraggar på mig, haha!
Han frågade om vi kunde luncha bara han och jag, han fick tag i mitt nummer på något sätt och så har han spam-smsat mig hela tiden.
Jag försöker dissa honom utan att vara otrevlig men han verkar trögfattad ^^

De andra budkillarna undrar vad han håller på med, med tanke på att jag har pojkvän, men jag vet inte om han har fattat det.
Jag bad Haidar (en skön kille) att berätta det för honom, haha!

Känns lite fånigt om jag skulle säga: "A visst kan vi luncha, men du vet; jag är inte singel"
Då skulle han bara svara: " Ja, men vadå? Tror du att jag raggar på dig eller!?"

Då blir det plötsligt jag som är muppen, haha!


Imorgon åker min man till Järvsö och på söndag åker det till landet.
Det innebär att vi inte kommer att ses på 10 fucking dagar.
Som tur är så jobbar jag nu och då går tiden fortare.
Förra sommaren var så jävla plågsam,
då var ingen av kompisarna hemma och jag satt bara och väntade på honom.
Uscha!

Vi ska snart åka ut till Sättra och lämna Bias jobb-bil.
Sen ska vi till svärmor och vattna blommor.
Sen ska vi hit och sova och gosa sönder.


Jag kommer sakna min man något oerhört alltså.
Fyfaaen.


Jag ska nog åka till landet imorgon.
Jag orkar inte vara hemma ensam,

Det vore skönt att komma till landet och bara ta det lugnt.
Åka båt, kanske ta årets första dopp och bara sooova.

Är så frukstansvärt trött nu när jag börjar klockan sex på morgonen.
Men imorgon är sista dagen jag gör det :D

Jag har fått en anonym kommentar, ja, det är Jack Kanon.
Varför undrar du?
Skriv ditt namn snälla du,
anonyma kommentarer är så tråkiga!

Nu ska vi åka.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0