vilken *pip* dag!

Idag hade jag huuuuur mycket paket som helst att köra ut.
66 stycken för att vara exakt.
Igår hade jag 21 paket så det var liiite mer och göra idag om man säger så.

Jag var helt svettig efter sorteringen och inlastningen i bilen, stora jävla paket var det.
Totalt vägde min paket över 200 kg så jag har fått mig en hel del träning genom att lyfta, springa runt och bära paketen!

Appropå träning så ska jag strax ut och springa.
Får se vart och hur långt, beror lite på energin.
Blir väl någonstans runt 5 km tror jag.

Den här gången ska jag inte glömma min astmaspary haha!

Min man har åkt till jobbet, träffade honom bara en stund imorse,
men det minns han inte ens för han sov så djupt.
Jag minns i och för sig inte så mycket av det han sa i morse heller...

Jag vet att han kom hem nångång vid sex och frågade när jag skulle gå upp.
Jag svarade "tjugo i sju" och då säger den jävla glädjedödaren:
"Det är om 40 minuter".
CP.
Det behövde jag verkligen inte veta när jag sov så skönt!

Sen somnade jag om och jag tror att han sa något i stil med "hej min älskling" när han kröp ner under täcket.
Sen vet jag inte mer.
Eller jo, han sa att han inte var trött.
(Fast det var han för han sov som en stock typ 5 minuter senare)

Han vaknade vid halv ett och strax efter det kom min mor och far hem från landet.
Han fick en hembakad dumlekaka av mamma och sen åkte han till Märsta.
Där träffade han Rickard en stund och de pillade lite på bilen och spelade GTA.
Riktigt killiga!
;)

Jag kom hem vid halv sex och har ätit grillspett med ris och "CP-sås" (Café de Paris-sås) till middag.
Gott som bara den!

Mor och far är hos min äldsta bror Fred (han med barnen).
Jag hann inte komma hem innan de åkte så jag kunde inte följa med :(

Men nu ska jag ut och springa och sen ska jag bara ta det lugnt.
Ska nog ta hand om mig själv ikväll.
Kanske ta ett fotbad eller så.
Mysigt!
Ska umgås med mina föräldrar också,
jag kommer inte träffa de så mycket nu när de är på landet jämt och ständigt och jag jobbar.

Vi hörs mer imorgon!
(eller om ni har tur redan ikväll)
PÖSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0