Where to start...?

Ja, vart ska jag börja?
Är på ett sorts melankoliskt humör.
Inte glad, inte ledsen, inte arg, inte trött, inte uttråkad men ändå trött på tillvaron.
Nej, det är inte PMS.

Tror det beror på att min man jobbar natt och att jag knappt hunnit träffa honom den här veckan
(också....först hade han semester och nu jobbar han natt...)

Jag är trött, det vet jag i alla fall säkert.

Fick reda på att jag ska byta distrikt på jobbet.
Ska köra inne på kungsholmen, fett mycket svårare än KS.
Detta beror på att han som är ordinarie på KS kommer tillbaka från semestern...
Så idag hade jag sällskap i bilen,
Sebbe fick vara min GPS och så körde jag dit han sa.
Försökte lära mig och visst, lite gick väl in men det är många krångliga gator och mycket enkelriktat...

Får se hur det går!
Ska åka med honom imorgon också, sen slutar han.
Så på måndag är det jag som får klara mig själv!
TNT litar alldeles för mycket på mig haha!

Imorgon är det lön!!!
Så jävla skönt!
Får ju dessutom två löner,
får typ 3000 från TNT och från DUKA har jag ingen aning (eftersom min mail lagt av så jag får inte min lönespec)
men jag tror att det blir nånstans runt 5-6000 :D

Jag ska shoppa satan!

Imorgon åker jag och älsk till mitt landställe.
Ska bli jävligt mysigt.
Först ska vi "hem" och lämna saker, kanske äta lite,
sen ska vi åka till Elmstanatta :)
Det är en marknad som anordnas i Elmsta varje år,
jag älskar den!

Köper alltid lite fina smycken, godis och chips för jättebra priser, kanske någon tröja och så tittar man på lite roliga aktiviteter och kanske ska vi åka en eller två attraktioner och spela lite på lotterier och sånt :)
Så mysigt!

Vi kanske skulle möta Dennis som skulle ta båten dit med nån...
Tror inte jag pallar det, vi får se.
Det blir inte samma sak när han är med,
han tar så mycket plats och det blir så mycket "ballsnack".

Vill nog hellre ha en lugn  och mysig kväll på Tu man Hand med min man tror jag.


Jag har förresten just varit i centrum,
köpte ett par trosor, ett block med döskallar på och en kjol till mig och ett par shorts till Tobias. :)
Handlade mat till middagen också,
så det ska jag snart börja med.
Så booooring att äta ensam, men vad ska man göra?

Hörrni, faaan vad varmt det har varit idag då :O
Jag höll på att svettas ihjäl på jobbet, så imorgon blir det jag som har KORTA shorts på mig.
Då skiter jag i och ha arbetsknickers.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, förutom att hålla tummarna för Johanna :)

Tror jag ska ut och springa när det blivit lite svalare ute.
Känner mig lat, fast jag rör på mig hur mycket som helst på jobbet.
Men men.
Snart är det läger och då vill man ju inte ha Sveriges sämsta kondis (vilket jag har nu...)

Tobias kommer sluta vid 4 halv 5 i "natt"...
Så han skulle komma hem och duscha.
Sen ska han laga frukost till oss, eftersom jag går upp typ en timme efter han kommer hem och han måste äta innan han sover.
Ska bli mysigt och se vad han hittar på :)

Nej, nu ska jag laga middag.
Kyckling med potatissallad, grönsaker och vitlöksbaguette blir det!
Mumsigt.

Skriver mer senare.
Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Diana

kanske ses i älmsta ;)

2008-07-24 @ 20:08:38
URL: http://thunberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0