525 600 minuter tillsammans idag!

Idag har jag och min underbara man varit tillsammans i ett år.

Ett år.
365 dagar.
525600 minuter.


Jag är så lycklig!

Idag ska vi äta en mysig middag här hemma som vi ska laga tillsammans.
Antingen blir det nog räkor och en massa gott eller kyckling.
Jag tror att det blir att vi grillar kyckling, det är en favorit för oss båda! :)

Varken jag eller Tobias har speciellt mycket pengar att göra saker för så det blir en underbar hemmakväll med en massa mys och gos.
Vi kommer köpa mat och något gott att tugga på efter maten.

Han blev jätteglad för de graverade champgneglasen jag gav honom!
Tyvärr glömde jag champagnen i Märsta :(
Typiskt mig.

Men vi får dricka cider (jag kan dricka vitt vin men han gilalr inte det) istället :)


Jag har inte fått något av honom än, 
men jag vet att jag kommer få något när han kommer hem idag!
Rosor är jag ganska säker på, men jag vet inte vad jag får mer....
Han ska säkert shoppa loss efter jobbet idag, haha!

Resten av mina presenter får han när han kommer hem idag.
Jag har köpt ett par flip-flop (han har aldrig ägt ett par i hela sitt liv och jag tycker det är på tiden!)
och så ska han få ett ljus från Lagerhaus som luktar jordgubb.
Utanpå står det "You light up my day"
Det luktar gudomligt och jag tyckte att ljuset passade bra eftersom jag ofta säger att han är solen i mitt liv, varje dag.
Sen ska han få ett stort miranda-kort och ett privat brev.
:)

Gud vad mycket fokus det blev på presenterna helt plötsligt.
Jag tycker egentligen att huvudsaken är att vi är tillsammans ikväll och har det riktigt underbart tillsammans.

Jag tror jag ska få honom att bada badkar med mig!
Vi brukar alltid duscha,
för han tycker att badkaret är så litet,
men jag ska försöka locka ner honom i badet.
;)

Det är egentligen helt sjukt.
Ett år har det redan gått och vi är fortfarande upp över öronen förälskade precis som när man är nykär!
Fast vi är inte nykära, utan mera så otroligt trygga i varann.

Vår kärlek är otroligt stark och slittålig.
Vi lever verkligen livet till max och vi finns för varandra i alla lägen.
Jag är så glad att jag får dela mitt liv med honom!
Jag kan knappt vänta tills vi flyttar, det kommer bli så sjukt underbart!
Han och jag i våran lägenhet.
Vi får bestämma hur det ska se ut.
Vi kan välja att inte diska en kväll och bara mysa istället.
Vi kan bestämma helt själva hur vi vill att vårat liv ska vara.

Det är så annorlunda mot att bo hemma,
då finns det alltid någon som har ett finger med i det man gör.



Jag älskar dig så brutalt mycket Tobias!
Jag vill leva med dig idag, imorgon och om 20 år!
Du och jag mot världen!



13 / 6 2007 - den bästa dagen i mitt liv.


NoneNone


En härlig mix med bilder från året som gått.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0