åh vilka flashbacks!

Jag satte på min gamla mobil alldeles nyss.
Skitkul och läsa en massa sms från förra året.
Läste massor med meddelanden från Bias.
SÅ JÄVLA SÖTA VI VAR! :D
Det var sms från precis innan vi vart tillsammans och från de första dagarna vi var tillsammans.
Sen var det ett sms från första helgen han var borta från mig.
Så jävla gulliga sms.
Lite småsaker som att man saknar varandra, att man vill pussas och vara nära varandra är allt man vågar skriva,
fast man egentligen skulle vilja skriva så mycket mer.

Sjukt mysigt.
Åh, jag blir så glad.!


Jag känner mig så säker på min man.
Han är så rätt, jag bara vet det.
Vår framtid är oslagbar.

Jag är så kääär så kääär!
Tralala!
Måste lägga in en bild på honom bara för det. :)

Kortet är från min student,
åh va snygg han är! :)

Inga ord på något av världens alla språk kan förklara vad jag känner för dig älskling.
Du är det bästa som hänt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0