alla gör det, så nu gör jag det också.

Alla dessa "fylla-i-listor".
Man gör de väl när man har för mycket dötid antar jag.
Därför gör jag en nu.
Precis som alla andra listor har jag snott den av en kompis ^^


För 10 år sedan

1.) Hur gammal var du? 9
2.) Var gick du i skola? Vikskolan!
3 ) Var jobbade du? Jag var ingen barnarbetare?
4 ) Var levde/bodde du? Väsby
5.) Var brukade du hålla hus? Om jag inte var i skolan, var jag i skogen, badmintonhallen eller på cykeln.
6.) Bar du glasögon? Nesch
7.) Vem var din bästa vän? Catharina och Mange
8.) Hur många tatueringar hade du? Nån gnuggis då och då!
9.) Hur många piercingar hade du? Inga alls
10) Vilken bil körde du? Ingen alls.
11.) Hade du varit på ett riktigt party? Nä, bara en massa coola barnkalas
12.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Nä, men jävlar va många killar man var kär i samtidigt! HAHA!

För 5 år sedan
1.) Hur gammal var du? 14
2.) Var gick du i skola? Söderviksskolan
3.) Var arbetade du? Ingenstans
4.) Vart bodde du? Väsby
5.) Var brukade du hänga? Badmintonhallen, hos kompisar eller hemma
6.) Använde du glasögon? Nopp!
7.) Vem var din bästa vän? Maria och Mange
8.) Hur många tatueringar hade du? Inga alls
9.) Hur många piercingar hade du? 2 i öronen!
10.) Vad för bil körde du? ingen alls
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? krossat och krossat, man hade väl blivit besviken..

 12.) Var du singel/upptagen/dejtande? Jag var upptagen med MICKE SCHÜBERG :D HAHA

För 2 år sedan
1.) Hur gammal var du? 17
2.) Var gick du i skola? Tibble (täby)
3.) Var jobbade du? På DUKA
4.) Var bodde du? Väsby
5.) Var brukade du hänga? Hemma, badmintonhallen, hos kompisar och hos Stoffe
6.) Använde du glasögon? Nej
7.) Vem var din bästa vän? Maria, Fredrik, Jimmy ooch Mange
8.) Hur många tatueringar? Inga alls
9.) Hur många piercings hade du? 4 st i öronen
10.) Vilken bil körde du? IngÖvningskörde väl en enstaka gång i 940:in.
11.) Hade du fått ditt hjärta krossat? Ja, det kan man lugnt säga.
12.) Var du singel/upptagen/gift/dejtande? Upptagen

Idag

1.) Hur gammal är du? 19
2.) Var går du i skola? Ingenstans ;D STUDENT 08!
3.) Var arbetar du? På DUKA och snart på TNT
4.) Var bor du? Väsby
5.) Använder du glasögon? Bara solglasögonen
6.) Var brukar du hänga?  Hemma/Bias och hos vänner
7.) Talar du med dina gamla vänner? Jo det gör jag
8.) Hur många piercings har du? 4 i öronen
9.) Hur många tatueringar? Inga, men jag ska skaffa snart!
10.) Vad har du för bil? Jag räknar många bilar som mina så: 940, s80 o Bias 740 ^^ (960in får jag inte dela med honom haha)
11.) Har ditt hjärta krossats? Ja, flera gånger.
12.) Är du singel/upptagen/gift/dejtande? Väldigt upptagen!



Mohahahaha!
Hej då, nu blir det badmintonavslutning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0