andra dagen på jobbet!

Idag var andra dagen, jag har fått byta område.
Ska köra Karolinska istället.
FETT krångligt, men jag var tydligen den enda sommarchaffisen som de trodde skulle klara av det *Stolt* :)

Ska åka med han som är orginalchaffis där imrn oxå.
Han är pollack och tokstressad men rolig.

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer,
ska kolla fotbollen snart.
Appropå det,
JÄVLA TYSKLAND!
Fan vad jag hejade på Turkland igår!! :(
Skitskallar som gör mål i sista minuten.

Min man ropar, han sitter nere, förberedd inför fotbollen.
Vi åt middag hos svärmor och sen åkte vi hem

Han har masserat mig och sen har vi precis duschat.

Nu blire fotboll och mys!

Lovar att skriva MER och fler inlägg i helgen.
Jag har liksom NOLL energi nu.
Jobbet sliter på mig!

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0