en glad dag!

Igår var en glad dag.
Min man kom och åt lunch med mig när jag åt frukost.

Jag cyklade till TNT på förmiddagen på fucking 23 minuter (ej mänskligt)
höll på att dö så jag åkte hem till Maria efter och drack vatten och fick astmaspray
(eftersom jag var smart nog att lämna min egen hemma ^^ )

Sen åkte jag hem och tänkte klippa gräset på min lilla tomt.
Drip, drop.
Regn.
Jag skulle inte klippa gräset längre.

Jag åt lunch och sen hade jag tråkigt i en timme.

Sen kom min man och hämtade mig.
Vi åkte till svärmor och hämtade henne.
Sen bar det av till IKEA och det var jättemys.

På IKEA hittade svärmor en massa saker och jag och älsk lyckades (!) bestämma oss för vilka glas vi ska köpa till vår lägenhet. (Vi kom överens! haha)
Vi hittade även en massa andra saker, 
eller, 
jag hittade saker jag ville ha och han hittade saker han ville ha.
Sen vid kassan kramade han mig och sa att vi kommer ha ganska många diskutioner.
Nähä!?
Vi kommer kriga, och jag kommer vinna.
Det sa jag till honom.
För jag kommer ha det vettigaste argumenten (som alltid haha) och han kommer bara vilja ha det som är snyggt.

Men älskling, sakerna måste passa ihop och det kan inte bara vara svarta saker så att det är helt jävla mörkt hemma!

Dessutom tror min man att vi kommer vara miljonärer när vi flyttar.
Han ska ha en diskmaskin, en tvättmaskin, hemmabio-system, en fet AC-maskin,
världens största soffa, ny säng, nya möbler. Allt.
Visst, gärna för mig.
Om du betalar!

Skämt å sido.
Jag längtar så galet mycket.
Nu är det heller inte så långt kvar och alla i vår släkt/familj pratar om det hela tiden.
Åsa (svärmor) frågade till och med vilken soffa vi ÖNSKADE oss.
:O

Man märkte hur mycket älsklingen längtar också,
han gick och pussade mig, kramade mig, höll om mig och gick bakom mig, höll handen, stannade mig och skulle kramas och pussas och så drömde han isg bort och visade mig en massa saker som vi skulle ha.

Han var typ nykär.
För att vi var på IKEA.
Söt!

Snart kommer han igen, han ska äta lunch här idag igen.
Jag ska äta frukost.
Jag tror att jag kommer lyckas klippa gräset idag istället.
Jag hoppas det!
Sen ska jag nog dra till Stinsen och lämna CV:n i några butiker.
Ikväll tror jag faktiskt att vi ska till min äldsta bror och fira honom (han fyllde år på midsommar men barnen var sjuka)
Mina älsklingsbarn!!
Jag får träffa de både i söndags och idag!
WOHO!! :D
Ella, Patrik och lilla Jonis;
Faster älskar er.


En söt liten sommarbild på oss bjuder jag på idag!


Måste dra och fixa frulle nu.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: tihi

HAHA NEEEJ!! det här är en annan historia som dog ut lika snabbt ^^

2008-06-24 @ 21:21:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0