förlåt men jag har haft mycket...

FÖRLÅT att jag inte har bloggat förräns nu,
men jag har börjat på TNT idag!
:D

Världens skönaste jobb, världens skönaste STEKkille som sällskap!
Det var så jävla najs!

Vi hade inte alls mycket och göra, 
lämnade lite paket och sen så vi satt och fikade och chillade ;D

Jag körde mot rött också,
jag såg inte rödljuset.
*fniss*
Jag fick köra på eftermiddagen och bilen var så galet mycket mer lättkörd än jag anat!

Jag kommer stormtrivas,
det var inte så svårt heller.

Förutom att jag inte hittar i SOLNA (som är mitt distrikt btw)
men det lär man sig så småningom.

Jag diggar "You knows" uppdatering.
Du är cp :D
Blåmärken?
Du är helt värdelös.
Hur fan kan man få så många blåmärken?
:D

Nu ska vi kolla på fotbollen,
heja heja!
haha.

Skriver mer imorgon!
Puss o gos.

Kommentarer
Postat av: HAHA!

Jag vet inte!! HAHA! du ska se mina fötter :P

2008-06-26 @ 02:42:33
Postat av: HAHA!

Visst hade jag gjort fint :D

jaa! hahah baglady! dom kallade mig så!! hahha!

visst hade jag :D

men du.. fan.. hör av dig till mig, vill fråga en sak :)

2008-06-26 @ 02:43:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0