:$ förlåt!

Förlåt för dålig uppdatering igen!
(Speciellt förlåt till dig din sorgliga skit som inte gjort annat än att vänta på mina inlägg den här helgen ;D haha!)

Jag har haft masssooooor att göra och det har jag nu med!

Igår åkte jag och Bias till Väsby med hans cp dvd och bytte den igen.
Den surrar som en fluga när man kollar på film, sjukt störande.
Vi fick en ny och åkte hem till mig för att hämta p-piller.

Efter det åkte vi tillbaka till Märsta.
Sen åkte jag till Eurostop med Jenny (Bias syster)
och shoppade lite underkläder till mig, ett par shorts till min man och så köpte jag två tändare till Jenny.
 De var roliga, på den ena stod det "Jag tänder på allt" och på den andra "Jag är inte perfekt men vissa delar är utsökta".
:)
Vi handlade även en rolig present till Jennys polare som fyllde år, vi gjorde ett överlevnadskit och vi hade sjukt kul när vi skulle köpa allt :D

Bias satte upp vindskivor på huset med sin far under tiden.
Sedan gjorde vi inte så mycket.
Jag var full av energi och Bias ville bara kolla på TV som vanligt.
Då gick jag ut och gick själv och så fick jag ett sms från J.
Den jäveln skulle äta Kinamat, det som jag tjatat på Bias om att jag ville äta! :(
Skitskalle, bjussa lite va? ;)

På kvällen hade vi det väl ganska mysigt, i alla fall efter ett tag.
Då satt vi och grillade korv med Peo, Kicki och Ninni på deras nya eldstad.
Peo och Bias satt och pruttade i kapp och JÄVLAR va ialla deras skitar luktade! :O
haha!

I morse åkte vi tillbaka med DVD:n för den surrade lika illa. :(
Bias la till 400:- och fick en annan DVD som förhoppningsvis är bättre!
Jag köpte även en platt-tång och jag är riktigt nöjd :)

När vi kom hem duschade vi och myste sen åkte vi och handlade middag.
Vi gjorde nachos-tallrikar, mums!
Nu har älsk åkt till jobbet!
Ja, ni läste rätt.
JOBBET.
han ska jobba natt hela den här veckan! :(
Han klipper vägkanter åt vägverket med världens största maskin.

Så jag kommer vara ungmö hela veckan, helt sämst.
Han slutar halv 6 på morgonen och jag jobbar från 8-17 typ varje dag.
Så vi kommer ses kanske 3 timmar om dagen och inte sova med varandra på hela veckan :'(
Helt bajstråkigt!

Imorgon börjar jag köra själv på TNT!
Jag är toknervös, ska skriva rent en massa hjälp-papper som jag har kladdat ner så jag inte är helt lost imorgon.

Men nu blir det fotboll i min ensamhet!
Adjö vänner!

(du är inte inräknad där din bajsunge ;) haha! Du vet vem du är!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0