Fucked up kväll & sommarplaner

Värdelös jävla kväll.
Jag har suttit och skrivit rent mina TNT-papper hela JÄÄÄÄVLA kvällen.
Hann inte ens kolla på fotbollen, jag som hade sett fram emot det så jävla mycket! :'(

Jag fick lov att prioritera bort den eftersom jag inte pallar ha en massa trubbel imorgon på jobbet.
Nu har jag gjort allt jag kan och förberett mig så nu ska jag fanimej lyckas första dagen jag kör ensam!
Skrivit 5 A4 sidor med körordning, telefonnummer, nummer och namn på hus och företag.
ALLT.
Sjukt bra men sjukt tråkigt.

Kul att Spanien vann i alla fall :D

En annan sak som suger stenhårt är att jag kommer sova ensam i 5 fucking dagar.

Jag kommer DÖ!
Hur fan ska jag klara det här!?
JAG HATAR ATT SOVA UTAN DIG ÄLSKLING!!!!


Förutom att han ska jobba natt hela den här veckan så ska han till Norrland i 12 dagar.
Nu på lördag ska vi åka luftballong (SJUKT NAJS!!:D) sen fredagen den 12e åker han till Järvsö med en massa killar/män.
De ska på grabb-resa.
Det är backrally-VM i Järvsö och självklart ska de dit.
Sen åker han direkt från Järvsö till Ramsele (landstället) för att ha semester. :(
Och stackars lilla jag kan inte följa med för jag har ingen semester!
HELT. JÄVLA. SUG.

*Rabblar hela mitt ordförråd av svordomar*

Så värdelöst.
Vad ska jag göra liksom?
Jag är ensam hemma hela jääävla sommaren och allt folk åker bort.
Cp.

Okej okej.
Jag och Bias ska faktiskt ha lite semester tillsammans också.
Men det blir bara week-ends eftersom jag jobbar varje vardag fram till den 15e.
Och han har bara en vecka semester coh sen jobbar han också varje vardag.
(natt varannan vecka :'( )
Vi ska till mitt landställe och gå på Elmstanatta (=en marknad på landet som är den 25e juli)
Det ska bli en av våra traditioner!
Äta gott, shoppa lite skit som går sönder efter en vecka, sitta och mysa på en krog, gå vid vattnet,
titta på en massa bilar mm.
SJUKT MYS!

Sen ska vi ner till Katrineholm till svärmor och Bendix.
Där har de landställe och där tar vi bara det lugnt, solar, äter gott, åker moppe och skjuter luftgevär.

Sen ska vi faktiskt försöka åka ner till Göteborg en helg också.
Gå på Liseberg och tälta.
HUR MYSIGT ÄR INTE DET DÅ?

Lite mys får jag ha i sommar i alla fall!
En bra sak är att jag kommer bli rik som ett troll nu när jag jobbar så mycket så jag kommer kunna spara en massa till lägenheten!! :D

Snart, snart ,snaaart ska vi flytta.
Vi pratar om det minst en gång om dagen och väldigt ofta börjar vi drömma oss bort om hu det kommer vara att sova där första veckan, att möblera, att se våra namn på ytterdörren....
JAG RYSER!
Aldrig förr har jag känt en sån enorm längtan efter något.
Det kommer bli så jävla perfekt.


Imorgon ska vi iallafall på middag hos svärmor och sen ska jag pussa ihjäl min man några timmar sen drar han till jobbet igen.
Finns en risk att han är stört trött imorgon..
Stackare.
Inte lätt att ställa om sitt dygn sådär.

Nu ska jag platta håret med min nya platt-tång :D
Sen blir det sova.
Ska upp tidigt som faeeen.
Börjar halv 8 imrn! :O

Skriver mer imorgon kväll efter jobbet.
(har ju ändå inget annat för mig ....*hrmpf* )

Eller jo, jag ska ut och springa imorgon! :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0