fy bubblan vilket pissväder!

Jag blir så less.
När jag vinklade upp persiennerna imorse var det som att möta en novemberdag, enda skillnaden var löven på träden.
:(
Vart tog sommaren vägen liksom?
Varför måste den försvinna precis NU när jag äntligen har lite ledig tid
som jag t.ex. skulle kunna spendera på straden solandes och badandes!? :@
Morr!

Och stackars min man, han är säkert utomhus i det här pissregnet.

Jag vart så arg på vädret att jag bestämde mig för att ha en innedag.
Jag ska rensa bland alla j*vla skolpapper som jag släpat hem från skåpet
och kanske rentav dammsuga lite.

Jag som hade tänkt att cykla idag.
Eller kanske dra ut och springa.
Det sket sig i 180.

Och kom inte och säg
"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".

JO, det finns dåliga kläder,
i alla all om du ska träna utomhus en regning dag.
Du kan inte ha shorts o t-shirt, då fryser du ihjäl.
Du kan inte ha långbyxor och tjocktröja, för då blir kläderna för tunga för att springa i.
Så det så.

Nej, nu ska jag äta frukost och kolla i klädkataloger.
Ska beställa lite sommarkläder (redan!!)
Allt kommer säkert vara slut,
men man får väl vara glad för det som finns kvar.

Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0