GLÖMT!

Jag har glömt och skriva en sak!

Jag fick skavsår på låren och i knäväcken av mina jobbshorts
som jag och Jocke shoppade på JULA.
Tyget var så jävla hårt och sömmarna skaver.

Nu undrar ni varför i helvete jag ska berätta detta?

Det ska jag berätta för er.

När jag berättade det för min man tyckte han så synd om mig att han åkte ner till SWEDOL dagen efter och köpte ett par 3-kvartsjobbbyxor i mjukt fint tyg med snälla sömmar till mig!

De byxorna kosta nästan 600 kronor men det struntade min man i.
Är han inte för bra så säg!
Så jävla snäll!
Dock var de lite för långa (det såg ut som att jag hade för korta byxor) eftersom det var killstorlekar.
Så nu har jag sytt upp dem.
Dessutom så fick jag ett till par långbyxor av honom idag, ett par som han haft förut men som han inte kan ha längre.
Svarta, enkla.
ASBRA.
Tyvärr hann jag inte sy upp de idag när vi var hos svärmor,
men min underbara svärmor ska göra det år mig så de är klara i morgon! :D

Jag har det alldeles för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0