god morgon, jag är glad!

Hej och goddag allihopa!
Hoppas eran dag börjat lika bra som min.
Jag gick upp 6.20 och "släppte ut" min man när han skulle till jobbet.
Sen somnade jag om ända till kl halv elva.
Då fick jag ett sms från Rickard.
Naturligtvis inget viktigt utan bara: "Tjo knasboll läget?" 
Jo läget var asbra.
(tills du väckte mig haha)
Nej då, men det var trevligt med ett litet sms.

Även om jag hade hoppats på att det var en rapport från älsklingen.
Han är ju på sitt nya jobb för första gången idag!
Men jag fick ett sms av honom en halvtimme senare och han sa att det gick skitbra och att han skulle äta lunch. :)

Jag och Rickard bestämde i alla fall att vi ska åka och bada ikväll.
Härligt!
Jag har inte badat ännu eftersom jag knappt sett solen pga. jobbet.

Idag ska jag nog cykla till TNT och mäta vilken väg somär bäst.
(jag ska cykla till jobbet i sommar och vet inte vilken av mina 2 vägar som går fortast)
Måste ju passa på och prova så att man inte kommer sent eller astidigt första dagen,
det vore ju halvpinsamt!

Efter det ska jag kanske ut och springa (om det inte är satvarmt)
Länge sen jag var ute och sprang, det skulle vara skönt och röra lite på sig!
Är det satvarmt ska jag nog sola eller åka till centrum och shoppa lite på NOW.
Fick ju ett presentkort av svärfar och Kicki (och enny och Ninni såklart) i studentpresent :)
Om jag åker och och shoppar så ska jag springa efter det...

Ikväll ska vi till Märsta.
Antagligen badar vi väl där i närheten,
tror inte vi orkar åka till Väsby.

Jag ska jobba asnajsiga tider den här veckan.
Börjar halv 5 och slutar halv 9.
Kvällspass med andra ord = OB-tider samtidigt som jag kan vara ute i solen på dagarna!
Sweet.

Nu ringer älsk!
Ska förhöra honom om jobbet.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0