haha godmorgon!

Halloj alla!
har just vaknat, eller ja, har suttit och läst några bloggar men innan det har jag nyss vaknat om ni förstår?

Min man ringde precis och frågade om han fick komma och äta lunch här.
Jahapp?
Ja, det fick han.
Han skulle ta med sin matlåda och komma hit.
Han orkade inte sitta i fikarummet på jobbet och äta så då kommer han hit istället.
Gör så då!
Haha!
Nej det är mysigt att han kommer,
då har jag någon att äta frukost med :)

Idag ska jag cykla till TNT och kanske åka med CV:n till Stinsen.
Om 2 dagar börjar jag på TNT!!
Ska bli kul!

I eftermiddag när älskling och svärmor har slutat jobbet ska vi åka till IKEA.
Åsa ville handla en massa saker till nya lägenheten och hon har ingen bil för hennes man är på semester med sin bror så då sa jag att vi kunde åka med :)
Bias vart inte jätteglad men han är tvungen att ställa upp ändå, haha!
IKEA verkar inte vara hans favoritställe, undrar varför? :)

Jag tror det blir annat när vi ska handla till OSS och våran lägenhet, för annars kommer jag handla sånt jag vill ha om inte han fäljer med och då kanske vi inreder lägenheten på MITT sätt och inte på vårt!
HAHA!
Han skulle väl dö då.
Appropå lägenhet så satt Bias tydligen och kollade på en massa lägenheter igår.
Han hade hittat en asmysig 2a på Sandavägen som kostade 4200 i månaden.
Inflyttning 1/9- 08....

Han ville "anmäla intresse" och gå på visningen men jag sa att det inte är någon idé eftersom jag inte vet om jag har jobb till hösten.
Så vi bestämde oss för att vänta, IGEN.
Värdelöst för jag vill verkligen flytta NU!!
Men i december går hans provasntällning ut och då kan vi vara säkra på att han har fast jobb så då kan vi flytta.
Antagligen har jag också fast eller åtminstone provanställning då så det borde vara lite mer säkert då!

Men december!?
Det är aslångt ju!!
Suck.

Och jag som längtar så mycket.
Men den som väntar på något gott....
:D

Nu ska jag sätta fart,
puss o kram
muppbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0