ingen dator!

Jag har ingen dator i mitt rum längre.
Den dog igår.
Eller ja, jag ville att den skulle dö så att min privata datanörd (en kille som heter Johan=brorsans kompis) kunde installera min nya dator!
:)
Nu står det gamla liket där, sönderplockat.
Han har tagit med sig min nya dator och den gamla hårddisken hem till sig.
Där ska han trolla (=föra över alla dokument & bilder, installera alla program och virusprogram)
Det blir nog skitbra!
Hoppas bara jag får tillbaka den snart...
Nyfiken på min nya snutteplutt.
(HAHAHA = ironiskt skratt)

Idag har jag suttit uppe på TNT och gjort ett datorprov om säkerhet och sånt som man måste göra för att få bli bud-chaffis.
Det gick kalas, alla rätt vettni!
:D
Nu är jag fulbordad, så nästa onsdag börjar jag!

Ska bli askul, bra pengar och mycket bilkörning och mycket nytt folk.
Sjukt bra!

Det regnade satan nyss, men nu lyser solen igen.
Jag undrar vafan det är med vädergudarna?

Idag kommer 2 av mina små älsklingar!
Ella Älskling och Patrik plutt.
Mina underbara brorsbarn ska komma hit och leka lite!
Sen kommer min stora älskling också,
eller när jag tänker efter kommer han nog före de 2 små!

Mysigt va, 3 älsklingar på en och samma dag!
:)
Lyckos mig så att säga.

Blombuketten, så jävla fin!
Måste bara säga att mina rosor fortfarande är lika fina!
Åh, de är så vackra!


Nu ska jag äta lunch.
Åt ingen frukost imorse,
jag var så brutalt jävla trött.
Jag drömde att jag fick sova en stund till och stängde av larmet (livsfarligt!)
Sen vaknade jag och då skulle jag åka om en halvtimme.
Jag flög upp, klädde på mig, sminkade mig och drog.
Magen skrek men det sket jag i.

Det borde vara olagligt att vara såhär trött.

Nej, maten kallar!
Som ni förstår blir det inget mer bloggande idag då,
eftersom jag kommer ha fullt upp med älsklingarna!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0