Jag hoppas vi gör rätt

Jag hoppas att det här valet är rätt.
Jag hoppas att jag och Tobias gör rätt.
Vi ger en människa som sårat oss och gjort oss väldigt mycket ont en sista chans.
Men minsta lilla snedsteg eller ens antydan till snedsteg och hon är körd.

Jag tror att det här är det enda sättet att få lugn och ro.
Begrava stridsyxan en gång för alla.
Börja om från noll.
Vi förlåter inte, men vi börjar sakta men säkert glömma och lämna saker bakom oss.
Vi är starka tillsammans, det är därför jag vågar ta det här steget.
Jag kommer fortsätta vara på min vakt, jag litar inte på henne,
men jag vet att Tobias aldrig skulle välja bort mig.



Idag ska jag jobba halv 5 till halv 9.
Skulle jag gjort igår också, men det var så lite folk så jag jobbade bara i två timmar och sen åkte jag hem och såg andra halvleken av matchen.
JÄVLA SPANIEN!!! :'(
Joder chicos!
Estoy muy muy decepcionado!
haha! :)

Nu ska jag äta frukost...
Baby har åkt till verkstan redan.
IDAG SKA 960:in FÅ SE VÄGEN IGEN!
(
ja den ska bogseras...den är inte startklar men verkstan säljs i morgon :( )
Jag älskar den där bilen asså.
Lilla pärlan som har blivit värsta muskelberget!

Pärlan!
Visst är hon fin?

Nej hörrni, nu måste jag sätta fart!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0