jag ska göra mig en egen lista.

Halloj igen.
Sitter på rast på kontoret på jobbet...
Hade tråkigt så jag bestämde mig för att att göra en egen "dagens"-lista.
Den kommer säkert vara ganska lik de som många andra har men vissa saker kanske är lite annorlunda
(får man hoppas)

Här har ni den, det kanske blir några ändringar men vafan!

Dagens:
Kläder: Vita leggings med en grå typ topp/klänning från Gina som jag faktiskt införskaffade igår.
Skor: sandaler (de ser ut som mosestofflor typ, ni vet (?) med remmar och knäppning i hälen)
Sminkning: Mascara och ögonbrynspenna a la "Natural look"
Humör: Avis på min man som fiskar och myser i solen, men annars mår jag toppenbra faktiskt. Inte mycket och göra på jobbet, men jag får 183 spänn i timmen ändå. :)
Sötnos:
Ja ni kan väl gissa? Min man såklart. Motivering? För att han är han.
Diss: Jag dissar Fannie på hennes 19 års-dag, ofrivilligt men ändå :(
Roligaste stund:
Det måste vara när vi skulle koka ägg i morse. 2 ägg hade vi sönder (ett var) innan vi fick i äggjävlarna i vattnet. Hela diskbänken var full med äggskal och slem från äggen. Det var sjukt roligt.
Väder: Det var satvarmt i morse, lite svalare nu. Myspysväder. Det blir nog en prommenad ikväll!
Miss: Glömde ta på mig mina ringar i morse. Känner mig så naken utan dem!
Blogg: Ungmamma89.blogspot.com, I just love her life.
Inköp: En mentosrulle Ica. Slurp!

Hej så länge, nu blir det jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0