ja,jag har tråkigt.

SENASTE

1. Kompis/kompisar du träffade:
Rickard, Linda o Bella igår
2. Personen du pratatade med i telefon:
Mami
3. Du fick SMS av:
mamma
4. Du kramade:
Älsk alldeles nyss

IDAG

5. Kläder
3-kvarts byxor i mjukistyg o ett linne
6. Bättre än igår
Mitt rum (städat det nu)

IMORGON

7. Är det
Måndag och min pojkes sista vecka på kommun börjar! :D
8. Planer
Jobb hos mor och far, cykla till TNT och kolla vilken väg som är snabbast!
Sen ska jag nog till Märsta med Bias.
9. Händer imorgon
Men det skrev jag ju nyss?

FRÅGOR OCH SVAR

10. Det första du gjorde i morse?
Hade sex :$
11. Vad åt du sist?
Kassler och potatissallad
12. Tror du på distansförållanden?
Nej
13. Vem tänker du på just nu?
Älsk
14. Tror du att personen tänker på dig med?
Ärligt? nej, för han fixar bilen i verkstan. :D
15. Vart reste du sist?
Öh beror på hur långt man menar med "reste"
16. Vad gjorde du igår kväll?
Grillade hos Rickard och sen åkte vi hem och kollade på Shrek :) 
17. Liknar du din mamma eller pappa?
Jag är en blandning, de som känner pappa säger att jag är mest lik honom & samma fast med mammas vänner.
18. Ler du ofta?
Jajamensan!
19. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)?
Kärlek
20. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?
Ja
21. I vems säng sov du i igår natt?
Vi sov nere i dubbelsängen. (gästsäng)
22. Vilken färg har din tröja?
Brun

SORG

23. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut?
Ja
24. Har du någonsin gråtit dig till sömns?
Ja
25. Gråter du när du skadar dig?
Nej inte så ofta, skrattar faktiskt oftare.

LYCKA

26. Är du en glad person?
Ja, om man ska lyssna på alla runt omkring :D
27. Önskar du att du var lyckligare?
Nej, jag är lyckligast.
28. Kan musik göra dig glad?
Ja, men också ledsen.

KÄRLEK

29. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?
Ja
30. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?
Ja
31. Har du en flick-/pojkvän?
Ja, världens bästa pojke!
32. Är du nöjd med det?
Grymt nöjd vettu
33. Är du kär?
Tokkär!

Kommentarer
Postat av: yazmina

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

2008-06-01 @ 15:55:23
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin söndag :)

2008-06-01 @ 16:07:04
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0