Känslan inom mig.

Hur många gånger ska jag försöka?
Jag vet ju ändå att jag aldrig kommer att lyckas.
Men ändå fortsätter jag, gång på gång att försöka.
Försöka förklara hur jag känner för dig,
vem du är för mig,
vad du betyder för mig.

Inga ord på något av världens alla språk kan någonsin förklara känslorna som du ständigt väcker liv i.

Du får mitt hjärta att banka extra hårt varje gång du ser på mig.
Du gör mig alldeles varm och generad när du säger att jag är fin.
Dina händer på min kropp är som eld på is.
Jag ryser och jag smälter.

När du ler vill jag bara skrika ut min lycka över att du är min, bara min.
Du är så förbannat vacker, din skönhet är total.

Fjärilarna i magen förökar sig fortare än kaniner när du kysser mig. 

Varje dag växer sig vår kärlek starkare.
Jag trodde inte att kärlek kunde kännas såhär starkt.

Jag har aldrig upplevt så mycket känslor med någon annan människa förut.
Du får mig att känna mig levande.

"Jag älskar dig" är inte ens i närheten av vad jag egentligen gör.
Jag avgudar dig.
Jag dör för dig.
Jag lever genom dig.

Det skrämmer mig att jag är så beroende av dig
men jag tror att kärleken är den starkaste drogen som någonsin kommer att finnas.
Och jag är gärna hög på den året om, livet ut.

Du och jag.
Det finns inget annat i min värld.
Det är så rätt som det någonsin kan bli.


Du är det vackraste, dyrbaraste, finaste, underbaraste och bästaste.
Du vet om det.
JAG ÄLSKAR DIG TOBIAS.

Glad älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0