käpprätt åt helvete typ.

Asså, hur fan lyckas de?
Bias ringde mig på jobbet och ville att jag skulle köra en båt-trailer till åkersberga imorgon
(han hade glömt att jag ska jobba)
Varför?
Jo, för Bias, Dennis och Roger har kört på och ett grund och haft sönder styrfenan på båten.
Helt jävla värdelöst.

Dennis pappa och farfar är asförbannade,
båten är knappt körbar och
killarna är skitdeppiga.
Hela deras helg är förstörd för alla ringer och är arga,
då blir Dennis arg och det går ut över de andra.
:(

Varför ska ni alltid lyckas med det sämsta?

Tycker så synd om pojkarna, de hade verkligen taggat som fan inför det här...

Usch för otur!

Ringde just min deppiga man,
han låg och halvsov,
han hade redan blivit bakfull
(HAHAHA)

Han lät så sorgsen, jag ville bara åka dit och krama honom :(
Min snutt!

Han var väldigt söt och lite läskig igår.
Alla som känner mig vet att jag är väldigt petig med att aldrig säga det där
"du och jag för alltid"
eftersom jag inte riktigt tror på "för alltid".
(livet tar ju faktiskt slut, då är det inte för alltid)

Men så i alla fall igår när vi skulle sova så sa jag nåt i stil med "du och jag baby"
Jag brukar säga så ganska ofta och han brukar alltid svara typ: "ja, det är bäst så!"
men igår sa han istället
"Aaa...For ever!"
Okej, jättesött och jättemysigt.
Men inte ens jag har sagt så.
Och så kommer han (han som brukar få lite ryck max en gång i veckan då han berättar hur mycket han älskar mig och vad jag betyder och allt sånt där) och säger det där "för alltid" som jag inte riktigt tror på.

Hur jag reagerade?
Jag vart glad.... men sen frågade jag om han verkligen tänkte på vad han sa.
Då sa han: Ja, det gjorde jag och jag vill att det ska vara vi för alltid men sen vet man ju aldrig vad som händer om några år, men som det känns nu så vill jag att det ska vara vi hela livet.

Då somnade jag lycklig.
Som alltid när han finns vid min sida.

Han är knäpp, ibland irriterande.
Han är ärlig, ibland för ärlig.
Han är romantisk, ofta väldigt söt.
Han är underbar, troligtvis den perfekta för mig.
Han är bra, nej han är bäst.

Min min min min min Tusse!

Nu ska jag sätta mig på framsidan med en filt och njuta av kvällens värme.
Har knappt sett solen idag, så det känns som att jag borde ta vara på dess eftervärme en aning i alla fall.

Imorgon blir det som sagt jobb,
ska börja 13.00 istället för 14.15 för det är personalbrist.
Mer pengar åt mig! :)

Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0