Livet leker som alltid

Dålig uppdatering, I know,
men så blir det när man jobbar och sliter!
:)

Idag var en sjukt stressig jobbdag men det var faktiskt riktigt kul med lite tempo för en gångs skull.
(även fast man vill strypa vissa kunder, men det är bara att le!)

Imorgon tar alla mina kära vänner studenten och jag ska flyga som en jävla studsboll mellan alla mottagningar!
Det ska bli sjukt skoj :)

Jag har gjort roliga presenter till både mange och maria, med tanke på vad jag fick av de så har jag inget annat val.
Måste ju försöka bräcka dem ;)

Nu ska jag och min man gå och duscha.
Mysigt värre.

Vi har suttit ute ganska länge och pratat med Kicki o Peo :)

Just nu försöker tusse fixa mongo-dvd:n som vägrar funka.
Vi har bytt den på onoff en gång men den funkade ändå inte.
Eller jo, i butiken funkade den igen. :S
Kanske är TV:n som håller på och säger upp sig?

Jag tog hem lite mer saker från jobbet idag.
Vi behöver verkligen INGENTING till köket nu när vi ska flytta!
Haha, helt stört.
Vi har så galet mycket saker!
Han har en hel köksuppsättning och jag har fått en massa från mamma och pappa + att jag storhandlat med personalrabatt på jobbet i 4 år + att jag får en massa saker gratis.

Så om ni ska ge oss en inflyttningspresent, köp inget till köket ;)

Jag var förresten i Fannie och Pieres lägenhet igår!
Den var jättefin!
Åh, så mysigt det var :)
De har gjort ett kap, både med lägenheten och med varann :)

Tråkigt bara att lägenhet ligger på andra sidan stan :(
Högdalen, en timme och 15 minuter från Väsby.

Men men, jag är så glad för Fias skull!

Nu ska jag snabbläsa mina standardbloggar medan älsk fixar med DVD:n.
Sen blir det dusch och sova!

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0