majsan min ängel!

Åh vad bra det känns nu.
Har pratat med min alldeles egna bästa vän Maria.
Det var några dagar sen vi snackade,
senast var väl på tåget i torsdags tror jag.

Nu har jag babblat om allt och ingenting med henne, och VIPS! så känns livet så galet mycket lättare.
Hon är rätt bra och ha den där kvinnan. :)

Jag har precis ätit korv och makaroner och ketchup (såklart).
Inte så mycket för världen smakmässigt,
men mättande var det i alla fall!

Jag har varit väldigt dålig på att äta de senaste dagarna.
Sen i lördags har jag ätit riktig mat 4 gånger tror jag.
Hmpf.
Vet inte varför.
inte varit hungrig,
för lat för att laga till något när jag varit ensam hemma eller
helt enkelt bara haft ont i magen för att jag varit orolig...
Så kan det gå!
Kände mig duktig nu när jag faktiskt åt riktig mat!
Har ätit mycket småsaker som frukt, godis, yougurt och sånt där
när jag inte orkat fixa något annat eller inte fått ner något annat.

Min man är arg på mig.
Han hatar att jag inte äter.
Jag förstår honom.
Jag hatar mig själv när jag inte äter.

Jag tänker inte hamna i den fällan igen...

Borde egentligen fixa lite saker här hemma,
typ bädda sängen och hänga tvätten men jag kan inte låta bli datorn.
Väntar fortfarande på "You know"...
Hon verkar inte vara intresserad av att vakna.
Men hör väl av sig så småningom :)



Måste bara tipsa om en sjukt underhållande blogg som jag hittat!
Det är en ensamstående och gravid tjej på 25 som skriver om sitt liv.
Hon skriver med en rejäl nypa humor måste jag säga.
Grymt stark människa i mina ögon.


Här är länken:
http://blogg.aftonbladet.se/19935

Bloggen heter ironiskt nog Peanut och Jag.

Peanut är barnet i hennes mage :)

Nej, nu blir det fixardags här hemma.
Snart kommer Tessan och då ska vi dra till Kista.
Jag ska jobba och hon ska shoppa. (av mig, det ska jag se till, hihi)



Jag ber er som verkar ha svårt för att inte lägga sig i mitt liv,
snälla sluta hålla på?
Ska jag behöva lösenords-låsa min blogg igen för att få vara ifred?
Jag vill inte göra det...
Tvinga mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0