midsommar! (m.m.)

Inte skrivit på några dagar nu så nu kryper det i fingrarna!
Vi har varit på landet, haft det jättemysigt!
Orkar inte berätta alla detaljer men vi har ätit hur mycket som helst,
fiskat, sovit, kollat på fotboll, myst i solen, åkt och handlat och bara tagit det lugnt.

Skitskönt.

Har nyss kommit hem från min äldsta bror.(han med barnen)
Jag var där med mina två andra bröder,
det var mysigt som fan trots spyan som lilla Jonis bjöd på ;)
Jag är van, det är inget som skrämmer mig med barn!
Längtar efter att få en egen liten knodd.
Mys!

Under helgen har jag fått en del tråkiga besked också angående vissa personer.
De sakerna har gjort mig så jävla förbannad!
Ska bli intressant och se hur han reagerar när vi dampar loss på honom ;D

Helgens mysigaste stund var nog när älskling satte sin tumring på sitt "förlovningsfinger"
och visade mig och såg stolt ut.
Jag längtar!!

Mamma och pappa är fortfarande på landet,
de kommer väl snart.

På onsdag börjar jag på TNT!! :D
Ska bli jättekul och lite nervös är jag allt!
Ska bli så jävla skönt att ha ett jobb och få en massa pengar.

Appropå pengar, på onsdag är det löning!
Tror aldrig att en månad har känts såhär lång förut.
Jag har inte haft pengar sen den 4e typ, haha!
Dyrt att ta studenten och ha en dyr mobilräkning ;)
Jag lever dyrt och det är farligt.

I sommar ska jag spara till lägenheten!
Jag lovar hjärtat ;)

Snart är Bias volvo klar!!
Ska bli så najs att åka 960:in igen :D

Appropå ingenting,
jag och älsk har bestämt att vi ska ta en weekend till Göteborg i sommar eftersom jag inte har någon semester.
Vi ska antagligen tälta, hur mysigt är inte det då!?
:)


Förlåt men jag har faktsikt inte tid att skriva så mycket mer,
måste duscha sen ska jag hem till Coach med mina 2 bröder och kolla på Spanien - Italien.

Måste äta middag innan det också!
Och packa upp lite saker.
Älsk är i Märsta,
han ska väl till Riccardo eller nåt.
Om han inte somnar på soffan, haha.

Han kommer inte kunna sova utan mig ikväll (som vanligt)
Ska bli kul och höra när han somnade imrn.
Han är värdelös på att somna utan mig vid sin sida :)

Måste dra nu!
Och du "du vet";
UPPDATERA BLOGEN!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0