min man är ganska söt

Måste bara berätta en gullig sak, eller egentligen två saker.

I förrgår när älsk skulle sova ensam (och somna tidigt) visade det sig vid halv 12 att han inte hade kunnat somna.

Vi hade pratat i telefonen vid 9 tiden och sagt godnatt.
Jag kollade på fotbollen och fixade lite i mitt rum sen skickade jag ett sms till honom när jag skulle somna.
Sen stängde jag som vanligt av telefonen, men av någon anledning fick jag känslan av att jag måste sätta på den igen och kolla så att jag inte fått svar. (magkänsla ni vet)
När jag satte på telefonen ringde det precis exakt när jag hade slagit pinkoden.
Det var älsk.
Han hade mycket riktigt svarat på mitt sms och sen när han inte hade fått något svar så ringde han.
Precis samtidigt som jag satte på telefonen.  :)

Han sa att han inte hade kunnat somna utan han hade tittat på 3 skivor med prison break.
(Jättesöt.)
Han sa att han inte kunde somna för att jag inte var där.
(Ännu sötare)
Igår när vi skulle somna så la han båda armarna om mig och drog mig närmare sig.
Han brukar ALDRIG kunna somna nära mig,
för att han alltid blir så varm,
men igår var det inget snack om saken.
Ungefär 30 sekunder efter att han hade lagt sig (och mig) till rätta började han snarka.
(Galet söt!)
Det stämmer nog,
han kan inte sova bra utan mig :)

En annan söt sak som han sa igår var att jag måste börja ta av mig min ring som jag har på ringfingret om jag nån gång ska kunna få mig en förlovningsring.
För om jag inte tar av mig den kan han inte mäta måttet på ringen och då kan han inte överraska mig utan då måste han fråga mig om måttet.
(OTROLIGT JÄVLA MEGASÖT!)

Åh, jag är så kär i min underbara!

Och imorgon har vi varit tillsammans i ett år.
365 dagar.
525 600 minuter.

Och jag älskar honom bara mer och mer för varje minut som går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0