Myselipys

Jag har varit i centrum med Jimmy i typ 2½ timme.
Det var kul.
han shoppade loss på New Yorker och jag shoppade lite på Now för presentkortet!
Nu sitter jag i Märsta, har knappt sett min man ikväll för han och Peo har lyft av allt som vi hade med på släpet som Bias tagit hem från verkstan.
Sen har Bias tydligen städat rummet, eller ja, plockat undan i alla fall.
Han är sådär min man, han får sina små ryck när allt ska göra på en gång..
Jag har kollat på TV med Kicki under tiden.

Här har ni dagens lista!

Dagens:
Kläder:
Min nya fina topp/klänning från Now.
Skor: Just nu, inga alls. Tidigare idag: svarta skinnskor.
Sminkning: Samma som igår, natural look m mascara & ögonbrynspenna.
Humör: Glad och full av energi. En typisk Hanna-dag. :)
Sötnos: Jimmy tror jag det få bli. Han är alltid en sötnos, min bästis.
Diss: Jag dissar att jag fryser och att jag inte badade idag heller.
Roligaste stund: När jag och JImmy skulle köpa ett kort som jag ska ge min man. :D
Väder: Varmt, men blåsigt
Miss: Det blev inge bad för oss, Rickard hade tvättstugan :(
Blogg:  Littlelilli.blogg.se, hon är för söt min lilla Lilli!
Inköp: Ny klännig/lång topp från Now, jättesöt verkligen!

Nu ska jag försöka få min man att gå ut på prommenad.
Adjökens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0