Myskväll, ensam.

Jag har varit på promenad en timme, helt själv.
jätteskönt faktiskt.


Igår var jag och bias ute och gick en timme.
Det var skitmysigt det med :)

Imorgon ska vi ut och springa!
:O
Jag och baby! :D

Hurtbullar ;)

Men först ska vi äta lunch nere i Infra City.
Älsk ville visa mig nån mysig restaurang där.
Mysipysi!

Tidigare idag har jag cyklat, vart i centrum, köpt ett busskort och bara haft en ego-dag.

Har nyss kollat på CSI NY med mamma.
Hon är sjuk :(

Hon har fått det halsviruset jag nyss blivit av med...
*förlåt mami*

Tack för kommentaren marty :D
<3

Nu ska jag sova.
Pratat med älsk,
han är i märsta.
Han kollade på prisonbreak
haha, han är söt han.

Hej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0