oj så duktig!

Tobias har städat hela rummet, bäddat rent, dammsugit, plockat undan all smutstvätt, plockat undan och ställt i ordning alla saker på byrån, rensat bland alla papper och dammsugit sängmadrassen och i springan mellan sängen och madrassen.
Han ska laga matlåda nu. Dessutom har vi varit ute på en 45 minuter lång prommis.


Vad var det jag sa?
Nytt jobb, nya vanor?
:)
Shit vad duktig min man är!
Jag blir helt rörd för att han är så huslig av sig!
Vårat hem kommer bli kalasfint, det kommer både han och jag se till.

Vi kollade på lägenheter nu när vi var ute och gick.
Hittade några fina som inte var alltför dyra.
En 3a som vi såg kostade bara 375 000 :O
Asbra pris ju!

Vi har sagt att vi inte ska ta lån på mer än 500 000.
Så mycket får lyan kosta oss.
Det gör ju inget om den kostar 450 000 så har vi 50 000 att rusta upp och köpa lite nya möbler för dessutom :)

Nu har vi faktiskt köpt chips och dip och ramlösa. (inte läsk!)
Vi ska vara lite nykära igen och titta på film och kramas.
Det är mysigt.

Imorgon jobbar jag från halv 5 till halv 9.
Skönt pass.

Hej så länge,
vi hörs av imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0