Rapport och bilder från ettårsdagen :)

Jag och älskling firade som sagt ett år tillsammans igår.
Det var huuuuur mysigt som helst!

Först när han kom från verkstan gömde han sig bakom ytterdörren.
I handen hade han en stor bukett (med papper runt så jag såg först inte var det var för blommor) och ett litet paket från Guldfynd. På buketten satt det ett kort som det stod "puss" på och i kortet hade han skrivit "älskar dig gumman" och ritat ett hjärta.
JÄTTESÖT. 
(Jag lägger upp bilder på allt längre ner)

Både mamma och pappa lös av stolthet när de såg hur fina blommor jag fick.
De älskar Bias, jag lovar! :)

I paketet från Guldfynd låg världens finaste örhängen.
Jag vart så glad!! :)
Blommor och örhängen, hur fina som helst.
(ni kanske kan se de på bilderna där nere)

När jag hade öppnat presenten fick han sina flip-flop, ljuset, kortet och brevet av mig.
Han var glad och lyste som en sol när han läste brevet och kortet!


När mamma och pappa hade åkt till landet gick vi och duschade.
Efter duschen åkte vi och handlade middag
(för pengar som jag fick av mamma, hon tyckte vi skulle köpa mycket olika och goda saker nu när vi firade, så jag fick 500 spänn att handla för :D )
Vi handlade lövbiff, pommes frites, bearnésås, godis, ostbågar, munkar, läsk, skagenröra, toastbröd och en massa annat.
(vi åt typ ingeting, bara middagen sen var vi mätta haha)
Innan middagen åt vi toast Skagen, det var asgott.
Till det skålade vi i champagne i våra fina graverade glas som jag köpt åt älsk i ett - årspresent.
(jag kom ju på att jag hade en liten flaska med Skumpa hemma så det gjorde inget att jag glömde den andra i Märsta!)

Sen lagade jag middag medan Bias fyllde i våran kärleksbok.
Jag har köpt en bok som heter Du&Jag på Designtorget.
Vi bestämde att den skulle vara ifylld till vår ett-årsdag.

I boken är det en massa frågor både om sin partner, om sig själv, om förhållandet, om respektives familjer mm.
Exempel på frågor: "jag visste att jag var kär i dig när", "Såhär är det att vakna bredvid dig"
Sen är det lite "bikt-frågor" och lite "hit men inte längre är tillåtet i vårat förhållande"
Skitkul att läsa vad han skrev och det kommer vara så grymt kul och läsa om några år!
Man fyller i varsin del var, med samma frågor, sen kan man läsa vad den andra har skrivit.
:)
Sen åt vi middag och efter det satt vi och läste varandras svar i boken.
Det var skitkul och vi skrattade mycket.
Han hade verkligen svarat seriöst på alla frågor, det gjorde mig så glad!

Här får ni lite smakprov på hans svar på vissa frågor:
"Om tio år hoppas jag": "Att vi lever lyckliga"
"Om du och jag får barn så hoppas jag att de ärver det här från dig": "Din skönhet"
"Då är jag superstolt över att vara tillsammans med dig": "Varje dag"
"Därför älskar jag att vara tillsammans med dig": "För att du är du! Sessan och Prinsen!"
"Det bästa du tillfört i mitt liv": "Du själv"
"Jag kan inte förstå att du tycker om": "Mig"
"Men du har lärt mig att uppskatta": "Mig själv"
"Hur många gånger ska jag behöva säga att": "JAG ÄLSKAR DIG!!!"

Alldeles jättesöt!

Efter vi hade läst varandras svar gick vi ner och kollade på HipHipHora.
Den är underbar!
Då var klockan typ 23. 
Vid halv ett gick vi och la oss i sängen, tände ljuset han fick av mig och låg och pratade och myste massor.
Sen vid 2 somnade vi sött i varandras armar.

Han var så jävla kramig och kärleksfull igår,
det var helt galet!
Vi var som nykära igen.
Så jävla mysigt!
Åh, den här dagen kunde inte blivit bättre!

Jag är så lycklig!

Nu ska ni få se bilder!
Enjoy!

De graverade glasen :) Blombuketten, så jävla fin! Såhär glad var jag hela dagen!
Älsk fyller i det sista i boken Blommorna ovanifrån
Luktar gott :) Kortet Skål!
Glad älskling Jag vart så kär i mina fina rosor! Rosor!
Jag älskar dig!
Världens bästa ett-årsdag!
Du och jag älskling,
alltid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0