rast!

Jag sitter på rast, har just ätit.
inte så god mat men jag är i alla fall mätt!

Pratade lite med älsk också, de hade varit inne och kollat på MC (hur skriver man MC i flertal? MC:ar?) i Norrtälje och nu skulle de äta pizza.

Skadan på båten kostar 50 000 spänn,
men som tur är går mycket på försäkringen,
Dennis får betala 10 000 i självrisk....
Men ändå.
De 10 000 kunde man ju gjort något roligare för liksom.
:(

Det ska bli skönt och få sova med baby ikväll.
Jag har saknat honom så mycket!
Fast han bara varit borta sen igår morse.

Vi är som nykära fortfarande,
det är lite roligt tycker jag. :$
Folk säger hela tiden att vi är så himla söta och att vi passar så bra ihop.
De har rätt :)

Och på fredag, då har det gått helt år.
Ett år har vi varit tillsammans.
Ett underbart år.


Imorgon är det ett år sedan vi träffades första gången (på Fannies födelsedag :D)
Bias påminde mig om det i förrgår,
han sa: vet du, på söndag är det ett år sedan vi träffades.

Hur fan han nu kan komma ihåg det?

Han kan om han vill,
jag lovar.

Men jag blir lika förvånad och överraskad varje gång!

På fredag blir det i alla fall mysig middag och så ska han äntligen få sin present som jag fixade för hundra år sedan.
Jag har varit så himla duktig!
Jag brukar aldrig kunna hålla tyst om såna saker men den här gången har jag faktiskt lyckats! 
Han har ingen aning om vad det är, jag har inte ens gett honom en ledtråd :D

Får se vad jag får av honom, om jag får något haha.
Jag kommer få rosor det är jag nästan säker på sen får jag se om han köpt något också. :)
Det är ju inte det viktigaste, utan det viktigaste är ju att vi spenderar dagen, kvällen och natten tillsammans.
Jag tackade till och med nej till att jobba på vår dag bara för att vi skulle få fira tillsammans.
Ska bli såååå myspysigt.

Nu ska jag ut och fightas med kunder igen ;)
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0