redan hemma :)

Min man har redan kommit hem!
Han fick sluta tidigare idag, skönt med tanke på att han är så trött.
Han står och diskar nu.
Han har ätit det som jag egentligen skulle ätit till lunch,
men eftersom jag åt frukost en halvtimme innan hna kom hem (kl 14) och han var svinhungrig när han kom hem så lät jag honom äta min mat.

Det råkade dessutom vara hans favoritmat.
Falukorv, stekt potatis och ägg.
(jag tycker det mest är bukfylla så det gjorde inget att han åt upp det)

Vi ska dela på en pizza lite senare när jag blir hungrig.
Min bror landar som sagt sent och vi kommer aldrig orka hålla oss tills vi får mat på landet.
Lika bra och preppa magen lite så man inte dör av hunger!

Jag ska nog försöka få mitt hjärta att åka till centrum med mig.
Får se hur uppskattat det är haha.

Nu ska jag fråga,
Nej, jag ska säga att vi SKA åka,
annars kommer han vägra.

Han kom just och satte sig här i fåtöljen jämte mig.
Min snutt.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ..

Det är malin och mia från gbg. jag tror jag försökte skicka någon bild när vi precis tog de.. tror jag. jag var full :)

2008-06-20 @ 00:02:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0