sådärja.

Nu har jag jobbat klart,
fick gå tidigare men får betalt för hela tiden.
Hade jag inte gått tidigare hade jag inte vart hemma förrän halv elva...
Nu kom jag hit 10 iaf.
Baby hämtade mig vid Märsta station.

Har ätit en Billys-pizza nu medan älsk lagade matlåda.
Nu ligger han och kollar på Prison Break.
Han är helt besatt.

Jag frågade honom varför jag skulle komma hit,
men sen kom jag på att jag vet varför.
För att älskling inte kan sova utan mig.
:)

Jag ska läsa lite bloggar och sen ska jag nog duscha.
Imorgon ska jag till TNT och göra ett dator-test med säkerhetsfrågor inför jobbet.
Det är sjukt mycket säkerhet!
Har fått skriva terroristpapper, blivit kollad i alla register och nu det här provet.
Men det är nog bara bra.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
Har fått svar från "you know" nu så det är lugnt igen :)

Tjingeling alla vänner och ovänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0