sammanfattning av veckan!

Nu mina kära läsare ska jag vara som alltid och skriva låååångt.
;)

Jag tänkte sammafatta min vecka eftersom jag varit så dålig på att uppdatera mig!
Hoppas ni orkar läsa allt på en gång istället för ett inlägg om dagen som det brukar vara.

Måndag:
Cyklade till TNT för att se hur lång tid det skulle ta (hade tänkt att leka hurtbulle och cykla till jobbet)
Sen drog jag hem till Maria och tvingade henne att ge mig astmaspray och vatten eftersom jag hade glömt det hemma :)
På kvällen gjorde vi ingenting tror jag. Chill med bill typ (vem fan nu det är)

Tisdag:
Jobbade på dagen hos min mor och far, sen åkte jag hem och var med Jimmööö på kvällen. Vi åkte och hämtade och installerade min nya dator! :D

Onsdag:
THE D-DAY!
Jag började på TNT, fick åka med Ludde, världens jävla stekare som hade hand om Solnadistriktet. Kul och förvirrande dag måste jag säga! På kvällen gosade jag massor med min man. Tror att det var fotboll också, men vi somnade ganska fort.

Torsdag:
Ännu en dag på TNT. Fick panik på morgonen. JAG SKULLE BYTA DISKTRIKT.
Fick Karolinska sjukh. och institutet. Dessutom funkade inte mitt TNT-leg när jag skulle in på jobbet så jag fick vänta på några andra. Dålig start på dagen.
Fick reda på av min chef varför jag fick byta distrikt:

För att jag var den enda av sommarchaffisarna som skulle klara av det svåra distriktet.

STOLT.
Jag var inte längre så sur, men han som egentligen har hand om KS är pollack och tokstressad.
Han snackar fort som ett as och bryter så jag förstod i princip NADA av vad han gaggade om.
PANIK IGEN.
Höll på att börja gråta för att jag inte visste hur jag skulle klara det, men nu känns det lite bättre i alla fall!


Fredag:
Har åkt med pollacken hela dagen idag också, eller ja, eftermiddagarna har jag spenderat med Ludde i Solna precis som i onsdags. Fick reda på varför idag:
FÖR ATT JAG INTE BARA KOMMER HA HAND OM KS UNDER SOMMAREN UTAN JAG KOMMER ÄVEN ATT FÅ KÖRNINGAR TILL SOLNA.
Panik, igen igen.

Hur faaaaan ska jag klara det här?
Men men, det får lösa sig.
PÅ MÅNDAG TAR JAG ÖVER, DÅ ÄR DET UPP TILL BEVIS.
Just nu sitter jag i Märsta, har just ätit grillspett med Bias familj.
Gott och mysigt som alltid.
Älsk kollar på TV och jag ska väl gå upp och mysa med honom när jag är klar här.


Det var min vecka i korta drag.
Jag kan även berätta att min nacke är spänd som en fiolsträng för att jag är så stressad och nervös över hur fan det här med TNT ska gå.
Men som tur är har jag en massa kartor, lappar med anteckningar och en massa nummer att ringa.
Ska be min man massera min nacke idag också,
det var hur skönt som helst när han gjorde det igår.

Nu ska jag läsa bloggar och sen ska jag kolla på TV.
Slappokväll-hell yeah!
Imorgon ska vi grilla hos mig,
får se vilka som vill/kan komma om det ens blir något.
Den enda som är CP-taggad är såklart Riccardo.
Han tror alltid att det ska bli världens jävla fest.

Mupparsle.
:)


Lovar att uppdatera mer och oftare i helgen!
Puss och kram vändstekt gam.


Kommentarer
Postat av: !!

SOPA!!! du LOVADE att uppdatera mer och ofta i helgen, nu är helgen typ slut och det har inte kommit upp något ;) DU SUGER!! :P

2008-06-29 @ 14:15:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0