shopping!

Haha, jag och Jocke har varit på Jula och shoppat jobb-kläder.
Jag ser ut som ett skelett i mina shorts, fyller inte ut de nånstans + att de är skiiitstela i tyget!
haha :D
Det var den minsta storleken som fanns,
vad ska man göra?
Vi köpte skor också...
Jag har storlek 37!!
I vanliga fall har jag storlek 39...
Helt sjukt :D
Jag drunknar i mina shorts och skorna är pyttesmå :D

Jag jävlar va kul vi hade på Jula.
Vi hittade en Snickar-KILT
hahahahaha!
Och så såg vi ett par hängeselbyxor i storlek 60.
jag fick plats i ett ben på dom!
:D

Nu sitter jag här i mina shorts och skor och hoppas att shortsen ska bli lite minder stela och
så ska jag gå in skorna så jag slipper skavsår :)

Drar till jobbet vid 4, innan det hoppas jag att "You know" har vaknat!
Måste snacka med henne.

(för er som undrar varför jag inte skriver ut namnet på människan
så är det för att vi vill hålla lite saker för oss själva....)

Don't ask!
You will get no answer.

Tessan ska åka med till Kista när jag ska jobba,
det är ju ändå inget att göra där så hon ska hålla mig lite sällis!
Sen ska hon handla en bikini.
den jäveln åker till turkland snart!
*orättvist*

nu ska jag äta lunch.
Tessan rekomenderade korv med bröd! :D
Det får nog bli korv. Men med makaroner.
Falukorv passar väl sådär i korvbröd?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0