unik pojkvän?

Här sitter jag, nyvaken med rufsigt hår.
Lyssnar på musik ut mobilhögtalaren.
Kanske lite fjortisvarning men det är ingen som ser mig.
Och dessutom är min egna dator fortfarande död.

Jag blev väckt av min man.
Han ringde på sin lunch för han hade tråkigt.
Han är väldigt trött och det är jag med.

Igår var det ju som ni alla vet (men kanske helst av allt vill glömma?) fotboll.
Totalt jävla värdelös match för övrig, så ni som missade den, don't cry.

När jag och Bias kom hem från svärmor tänkte vi gå och duscha.
Men det tog ett jävla tag innan vi väl hamnade där,
för vi började tjafsa.
(grymt onödigt kl 23)
Han satt och tjurade på min säng och tyckte att jag var dum.
Jag satt och tjurade i fåtöljen i mitt rum och tyckte att han var dum.
Klockan var typ 00.10 när jag fick damp och gick ner i duschen själv. 
Fast han kom efter ganska snart.

Vi fortsatte att diskutera, gråta och muppa oss i duschen.

Sen gick vi upp.
Vi låg och pratade och jag berättade för honom vilken dålig pojkvän han är.
(det är han inte, men ni vet i stridens hetta så kommer det ofta fula ord)
Fast det var faktiskt han som hade gjort många fel som gjorde att jag mådde dåligt.
Och han fick ångest när jag förklarade hur jag mådde av det han gjorde.

Så nu har vi löst allt. :)

Både han och jag har skrivit på ett "grälkontrakt" i våran kärleksbok.
(låter skittöntigt jag vet men det är ganska sött)
Där står det att man lovar varandra att inte somna osams, tysta ett gräl med sex och såna saker.
Så vi låg och pratade tills klockan var kanske 01.

Sen var vi glada på varandra igen och sjukt trötta båda två.
Men nej, vi somnade inte då inte!
Istället gosade vi (ni vet) och sen, NU KOMMER DET UNIKA MED MIN POJKVÄN
så var både han och jag skithungriga.
Vet ni vad vi gjorde då?
(Klockan var 02.00) 
Vi hämtade cola och ostbågar.
Sen hade vi picknick i min säng.


Tobias skulle gå upp kl 06.10 imorse och jag lovar dig att han var gaaanska trött.
Men det sket han inatt.
VI skulle inte vara osams.
Vi skulle mysa.
Och ha det lika bra som alltid.

Så vi hade picknick istället för att sova.
:D

Säg mig, är det någon mer människa där ute som har en lika muppig men så otroligt jävla söt pojkvän?
Jag tvivlar.
Min man är unik.


Idag då, för att byta ämne, ska vi åka till landet och förbereda midsommarfirandet.
Mamma och pappa åkte igår och jag och 2 av mina bröder och min man ska åka idag.
Vi ska hämta mellanstora brorsan halv åtta på arlanda ikväll.
Vi kommer inte vara på landet förrän typ tio! :O
Undrar om vi ska äta middag hemma eller där?

Jag ska köra så alla killarna i bilen kan ta det lugnt och Bias kommer nog somna ;)
Ni förstår, mina bröder är inte som alla andra.
Speciellt inte de här två.
När de inte har setts på ett tag (Dennis bor i Umeå) så kan de bli riktigt jävla muppiga.
Det är sjukt skoj men oftast är det bara de som fattar skämten.
Men jag brukar skratta ÅT dem, haha.

Snackade mycket med Ms. Secret (aka. You know) igår.
Det var bra, hon har vart sjukt off de senaste dagarna.
Vi hatade ryssarna tillsammans via sms. ^^
Fast hon hatar inte "Ryssen" :D
Honom hatar jag mest av alla!
HAHA!


Nej, nu ska jag äta frukost tror jag.
Eller ja, först ska jag läsa bloggar.
Sen får jag se vad jag hittar på.
Kanske cyklar eller går ut och går en långprommenad?
Vore skönt faktiskt.

Kommer inte skriva något i helgen eftersom vi inte har någon dator på landet.
Det ska bli jävligt skönt att leva lite lantliv men jag kommer sakna bloggen :(
Jag ska åka båt, äta gott, fiska, bada (kanske), spela minigolf i Grisslehamn och bara leva det lugna lant-livet.

Kanske skriver ett till (eller två) inlägg under dagen, så håll utkik!
 
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0