varför?

Jag har undran.
Varför ska du lägga dig i vad jag skriver och inte skriver?
Det står klart och tydligt högst upp på min blogg:
LÄS MITT LIV MEN LÄGG DIG INTE I DET

Du har ingen aning om vad som händer just nu.
Ingen aning alls.
Så snälla, skippa snacket.
Du vet ingenting och kan därför inte ha något att säga till om.
Du (och alla andra) TROR att du vet, men du har helt fel.

Det är bara 3 personer som vet vad fan det här handlar om.
Svara inte här, skriv på PA eller vad som helst.

---------------------------------------------------------------------------------

Idag ska jag och Jocke åka till TNT och låna Morgans Jula-kort.
Vi ska åka och handla jobbkläder och skyddsskor. :)
Man måste ha det på TNT.

Snart är det midsommar! :D
Ska bli så skönt att åka till landet med baby och 2 av mina bröder och mamma och pappa!
 Jag och baby och David (bror) ska åka och hämta Dennis (bror) på arlanda på torsdag och sen åker vi till landet därifrån.
Mamma och pappa åker nog redan på onsdag kväll. :)
Jag ska köra finbilen ut till landet, skönt och slippa gammel-volvon haha!

Se vad söt älskling var förra året på midsommar!


Åh, jag vart irriterad nu.
Jag blir irriterad när människor gör påhopp som det inte finns någon som helst fakta bakom... :(

Ska jobba idag också, 17-21.15.
Sen ska jag åka till Märsta direkt ifrån jobbet.

Nu ska jag äta frukost, om jag får ner något.
Fick ont i magen när jag läste kommentaren.
Onödigt tycker jag, verkligen onödigt.
Vi som precis har löst det och så kommer utomstående och ska lägga sig i.
Palla.

Skriver mer sen.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0