vattenmelon!

jag sitter på jobbet och äter vattenmelon.
Mumsigt värre!
Jag har egentligen ingen rast men tjejerna jag jobbar med är så gulliga att de låter mig ta rast ändå :)

Jävlar va folk snattar nu när vi har rea asså!
Helt sjukt, ena sekunden ligger något i sin kartong, nästa sekund är kartongerna tomma.
Jävla äckelmänniskor!

Jag tog en liten sak från en tjej i kanske 6 års åldern.
Hon tänkte stoppa ner en sak i sin väska,
sen sa jag att det där är våran och då sa hennes mamma oj förlåt!
sen frågade hon sin dotter på spanska "om hon tagit den härifrån" 
(jag förstår spanska så jag kunde svara att "Ja, det hade hon minsann!"
då skämdes hon ganska mycket...
haha
Det är kul att kunna spansk :D

Sen ringde jag vakterna och så fort de kom försvann typ hälften av alla kunder.
Snacka om genomskinligt!

Nu ska jag äta klart, kanske skriver mer sen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0