Ännu en välspenderad dag...(?)

Jaha, dagens utmaning med klassen var "Nationalmuseum".
Spännande?
Nej.

Vi kollade på typ 6 tavlor,
sen gick vi till Djurgården och åt matsäck
(ganska mysigt iof, men det var så satans kallt bara.)

Gah.
Dessa temadagar.
Vad gör vi egentligen?
INGENTING!
Ingen lärare pallar ta hand om vår klass, haha.
Fast det är iof nice att bara vara en timme i stan och sen vara ledig resten av dagen.
Hellre det än skola.

Tråkigt  bara att jag har så mycket plugg.
Så jag är ju inte ledig på riktigt,
utan måste sitta hemma och plugga.

Men men.
2 veckor kvar.
Sen är det studenten!
WOHO!!!!

29 maj smäller det utav bara fan kan jag berätta för er.

Och appropå nada,
tack för kommentaren Linda! :)

Ikväll åker jag till Märsta med min man.
(vore väl konstigt om jag åkte dit utan honom?)


Innan jag åkte hem var jag i centrum och köpte en hårspray och hämtade ut P-piller.
Nu är jag fullfixad!
:)
Mousse till min nya frilla och så slipper jag bli på tjocken,
det vore ju ganska olägligt just nu.


Nu ska jag plugga lite,
men jag återkommer nog ikväll,
det känns som så.

Adjökens


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe jag var inte heller så förtjust i temadagar när jag gick i skolan, de kändes ganska onödiga.

2008-05-14 @ 07:58:53
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl?: (publiceras ej)

Din Blogg?:

Och din kommentar:

Trackback
RSS 2.0